MS Windows
briani 27239
Winamp plugin?
Fra : Ulrik Kold

Dato : 23-11-03 19:42

Hej folkens,

jeg ved ikke, om dette er den rette nyhedsgruppe, jeg skriver til, så
derfor må I jo endelig FUTte mig, hvis det følgende er et mismatch :)

Jeg er blevet helt hooked på at finde ud af, om der eksisterer et plugin
til Winamp, der kan udrette noget af det samme, som Windows Media Player
er i stand til:

- at lave en 'virtuel' playliste med 'de mindst spillede numre' eller
'de mest spillede numre' eller blot 'dem, jeg har klassificeret til mere
end 4 stjerner' eller noget tilsvarende (jeg håber I har prøvet WMP
eller blot kan gennemskue, hvad jeg mener).

Er der nogen, der ved, om der findes sådan et plugin til Winamp2.* /
Winamp 5.*?

Jeg har allerede installeret Longplayer og The Brain for at finde ud af,
om de kan noget i den retning (selv om det ikke lige eksplicit fremgår
af deres beskrivelser).

På forhånd tak for hjælpen,
Ulrik Kold, musiknørd
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-11-03 01:40

"Ulrik Kold" <kontakt@[nospam.]ulrikkold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har allerede installeret Longplayer og The Brain for at finde ud af,
> om de kan noget i den retning (selv om det ikke lige eksplicit fremgår

Desværre nej...sådan et plug-in eksistere ikke
Men jeg klart anbefale at køber eJukebox, som bruger winamp. Det kan alle de
ting du efterlyser + meget, meget mere....Mega fedt til fester

Du kan finde det her og prøv det gratis i 30 dage...helt funktions dygtigt
http://www.audiosoft.net/
Jeg er ihvertfald udtrolig glad for det, og føler jeg har fået noget for
pengene.
Ok nu lyder jeg næsten som en reklame :) Men det er sgu godt

Rune

Fra : Ulrik Kold

Dato : 24-11-03 13:02

Rune Jensen wrote:
> [...]
> pengene.
> Ok nu lyder jeg næsten som en reklame :) Men det er sgu godt

Hej igen,

ja, jeg kan kun prise Nullsoft! Deres nye version af Winamp 5.0 (RC8),
har lige netop den funktionalitet, som jeg efterlyser :) Eller i hvert
fald tilnærmelsesvis den funktion.

Sådan kan det gå, når man får installeret nye versioner af kendte
programmer!

Undskyld forstyrrelsen, til gengæld kan jeg blot sige 'Google', hvis
_du_ vil have fat i Winamp 5.0 RC 8 (eller højere... hvem ved?)

Hyg jer,
Ulrik Kold