Webspeed...???
Fra : Winie Ravn

Dato : 23-11-03 19:10

Hejsa

Ved ikke om det er det rigtige sted at placere dette indlæg...

Men har fået webspeed, óg har et problem, jeg kommer fint på registrerings
siden, men når jeg så taster min koder får jeg dette retur...

JSP Error

----

Exception:
java.lang.NullPointerException
at _selfservice._109._jspService(Compiled Code)
at oracle.jsp.runtime.HttpJsp.service(Compiled Code)
at oracle.jsp.app.JspApplication.dispatchRequest(Compiled Code)
at oracle.jsp.JspServlet.doDispatch(Compiled Code)
at oracle.jsp.JspServlet.internalService(Compiled Code)
at oracle.jsp.JspServlet.service(Compiled Code)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(Compiled Code)
at org.apache.jserv.JServConnection.processRequest(Compiled Code)
at org.apache.jserv.JServConnection.run(Compiled Code)
at java.lang.Thread.run(Compiled Code)

Hvad skyldes det...??

Mvh

Winie

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 23-11-03 19:19

"Winie Ravn" <winie###@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men har fået webspeed, óg har et problem, jeg kommer fint på registrerings
> siden, men når jeg så taster min koder får jeg dette retur...

Det tyder på et problem med registreringssiden. Måske er det bare et
midlertidigt problem, ellers må du nok hellere ringe til kundeservice.

Webspeed spørgsmål kan også stilles i TDC's interne gruppe:
tele.internet.kabelmodem.

/Anders

Fra : Winie Ravn

Dato : 23-11-03 19:18