udløser mail hos DIS spam?
Fra : Erik Brejl

Dato : 22-11-03 17:59

Jeg har for nylig nedlagt min gamle e-mail adresse, da jeg fik 60-80
spam-mails hver dag.
Nu spekulerer jeg på, om jeg skal oplyse min nye e-mail til DIS, for
støvsugerne til spam-adressekataloger finder vel også e-mail adresser på
deres side?
På min egen hjemmeside har jeg kun opgivet e-mail som
erik snabel-a brejl punktum dk
Nogen der har et godt råd?

Hilsen
Erik Brejl

Fra : Bent Mortensen

Dato : 22-11-03 18:22

Hej Erik
Du kan rolig tilmelde dig DIS de ændre @ til A for at undgå spam og andet
prøv at se under mail adr, hos DIS så kan du se det
Venlig hilsen
Bent

Fra : PM

Dato : 23-11-03 00:07

Hej
Sender dig lige et gratis program Spaminhilator, den fanger ca 45 hver dag
hos mig. En dag dog over 700 stk

Fjern z i min, hvis response

Preben Müller

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 23-11-03 16:16

> [...]
> Nu spekulerer jeg på, om jeg skal oplyse min nye e-mail til DIS, for
> støvsugerne til spam-adressekataloger finder vel også e-mail adresser på

Jeg har lagt et rigtig godt anti-spam program online på min web-side -
adressen er:
http://www.brotherskeeper.dk/software/spamfighter-express.zip

Det virker meget fint sammen med Outlook og Outlook Express - den sidste har
jeg dog ikke selv testet.
Programmet er gratis for private.

Bedste hilsner fra
Chris Gade Oxholm Sørensen - www.brotherskeeper.dk

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 23-11-03 21:20

Chris Gade Oxholm Sørensen wrote:

> [...]
> http://www.brotherskeeper.dk/software/spamfighter-express.zip
>
> Det virker meget fint sammen med Outlook og Outlook Express - den
Du bruger da ellers IE som newsreader?

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/