Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
sygedagpenge
Fra : Maria

Dato : 23-11-03 09:13

Er der nogen som ved hvor meget man får i sygedagpenge?

--
mvh.
Maria

Fra : Hans²°³°

Dato : 23-11-03 11:48

newsry2zrfqbv45exk@news.tele.dk...

http://www.gladsaxe.dk/Default.asp?ID=9292

Fra : Maria

Dato : 23-11-03 13:01

Sun, 23 Nov 2003 11:47:39 +0100, Hans²°³° <Hbolten@ofir.dk> skrev:

> "Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
> newsry2zrfqbv45exk@news.tele.dk...
>>

> http://www.gladsaxe.dk/Default.asp?ID=9292

Nu er jeg på alm. dagpenge fra A-kassen. Vil jeg få det samme, mere eller
mindre ved at skal på sygedagpenge?

--
mvh.
Maria

Fra : sidf sdf

Dato : 23-11-03 13:55

On Sun, 23 Nov 2003 13:00:55 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

>Nu er jeg på alm. dagpenge fra A-kassen. Vil jeg få det samme, mere eller
>mindre ved at skal på sygedagpenge?
tag en snak med din akasse, de får deres penge for at vejlede folk.

Herinde for du måske den forkerte vejlednign af folk som IKKE ved hvad
de snakker om

/MJ

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 23-11-03 16:38

> Herinde for du måske den forkerte vejlednign af folk som IKKE ved hvad
> de snakker om
>
> /MJ

Det var dog utroligt, så vild du er med at poste fuldstændig ligegyldige
indlæg i forskellige newsgroups.

"Ja, hej a-kasse. Jeg tænkte på, hvis jeg nu melder mig syg, får jeg så mere
udbetalt, end jeg gør nu? Jeg vil bare høre, om det kan betale sig for
mig.".

Nu ved jeg ikke, hvorfor Maria spørger, men det kunne jo tænkes, at hun lige
netop ikke bare kan kontakte a-kassen omkring det.

Fra : Maria

Dato : 23-11-03 16:53

> [...]
> lige
> netop ikke bare kan kontakte a-kassen omkring det.

Det er fordi jeg måske skal på sygedagepenge, fordi jeg pt. er i
arbejdsafprøvning, så for at være "fredet", snakker de om at jeg skal på
sygedagpenge, så jeg ikke skal i aktivering, søge jobs osv.

--
mvh.
Maria

Fra : Peder Porse

Dato : 25-11-03 21:36

Hvem er "de"?
pp

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 25-11-03 23:55

"Peder Porse" <pp@pederporse.dk> wrote in message
> Hvem er "de"?
> pp

Mon ikke "de" er den "potentielle" arbejdsgiver, som Maria er i
arbejdsafprøvning hos. Jeg kender ikke til begrebet arbejdsafprøvning, men
jeg går ud fra, at en virksomhed tester Maria og/eller en ny stilling af
(uden løn til Maria).

Mvh, Lasse

Fra : Maria

Dato : 26-11-03 09:13

Tue, 25 Nov 2003 21:36:25 +0100, Peder Porse <pp@pederporse.dk> skrev:

> Hvem er "de"?
> pp

De er dem som jeg er i arbejdsafprøvning hos.

--
mvh.
Maria

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 29-11-03 14:55

Plejer at svare meget til hinanden (hvis du er 37 timer). Dog hvis man får
fulde dagpenge, kan sygedapenge være nogle kroner mindre pr. uge.