Mageligt kyst/molefiskeri hvor i kbh områd~
Fra : JHB

Dato : 23-11-03 06:32

Findes der ikke i kbh området nogle steder på denne årstid hvor man ikke
skal trave langt og være iført waders og hvorfra der rimelig mageligt og
børnevenligt kan dyrkes lidt mole/kystfiskeri ....er ikke så vigtigt om det
er torsk flade eller havørred bare der er fisk.

Gode forslag er yderst velkomne da jeg har en lille søn hvis tålmodighed
bedst rækker til at få smidt krogen i vandet hurtigst muligt.

hilsen
Jens

Fra : biotopp

Dato : 25-11-03 10:51

Hej JBH
Du kan prøve at kikke lidt på disse 2 hjemmesider. Her er der en lille
samling af fiskestedder i DK
Sportfiskeren:
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/koebenhavns_amt/?mode=4
Lystfiskeri:
http://www.lystfiskeri.dk/hotspot/Default.asp?mode=showhotspots
Det skulle være muligt at finde et eller andet.
Der er også muligt at fiske i ferskvand i kbh. hvis du /i er medlem af
div klubber er der mulighed for at fiske i utterslev mose. Det ved de
mere om i sports dres, det er her man får fiskekortet
Jeg mener også at fiskeriet i Damhussøen er frit, ihverti fald for børn
MVH
Topper

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Boysen

Dato : 25-11-03 18:22

biotopp skrev:
> Der er også muligt at fiske i ferskvand i kbh. hvis du /i er medlem af
> div klubber er der mulighed for at fiske i utterslev mose. Det ved de
> mere om i sports dres, det er her man får fiskekortet

Så vidt jeg umiddelbart lige ved, er det kun SU som har fiskeret i Utterslev
mose, men det er jeg ikke sikker på.

> Jeg mener også at fiskeriet i Damhussøen er frit, ihverti fald for børn

Fiskeriet i Damhussøen er ikke frit. Fiskeretten er tildelt SU.

Venlig hilsen
Michael Boysen
www.rokkerne.dk
(Rokkerne er medlem af SU - www.fiskeren.dk )