Bedømmelse af min hjemmeside.
Fra : Jimmi Ogihara

Dato : 22-11-03 12:24

Hej Alle.

Er der nogen her som har linket til ris/ros hjemmesiden, jeg har tidligere
fået den, men har desværre
glemt adressen.

Du/I er selvfølgelig også velkomne til at kigge forbi http://www.jiko.dk og
give Din/jeres mening (Eventuelt skrive i min gæstebog).

Med venlig hilsen / Knæk og Bræk

Jimmi Ogihara

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 26-11-03 15:51

"Jimmi Ogihara" <3361946m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> give Din/jeres mening (Eventuelt skrive i min gæstebog).

Imponerende flot hjemmeside.
K-C

Fra : Karen Seiersen

Dato : 26-11-03 16:04

Jimmi Ogihara <3361946m001@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Du/I er selvfølgelig også velkomne til at kigge forbi http://www.jiko.dk og
> give Din/jeres mening (Eventuelt skrive i min gæstebog).

Virkelig en imponerende og vældig oplysendende og oplysende hjemmeside
du har lavet.

En stor ros især fordi den også virker perfekt til Macintosh/Apples
computere og egen browser Safari, jeg kan fortælle at en del hjemmesider
i fungerer rigtigt i Apple mijø og det gælder også en del af de
offentliges sider.

Knæk & bræk Karen

Fra : Kapper

Dato : 26-11-03 16:51

> [...]
og
> give Din/jeres mening (Eventuelt skrive i min gæstebog).

På min skærm (opløsn. 1280x1024) kører rulleteksten op bag ved
danmarkskortet og fisken nederst til højre..

Mvh.
Kapper

Fra : Poul Krogh

Dato : 27-11-03 15:16

Hej. Har lige snuset rund på din hp. Og den ser jo nydelig ud. Der er et par
ting jeg syntes er lidt underligt.

1) Når man vil sende webmasteren en mail via dit Web-master
(mailto:admin&64;jiko.dk) link. Ja så er der jo ingen der ved hvad det er ?
Lyder som en intern adr. fra feks. Outlook/OE (shortcut/nickname).

2) Det jeg egentlig ville skrive til dig om , på din mail, da det ikke
rigtig hører til her (og folk kan hidse sig op over de mindste ting på disse
forums)
Nemlig at dine sponsorer ligger oven i hinanden når man kører høje
opløsninger (1600x1200 , 1280x1024 , og selv i 1024x768). Dette har jeg vist
her http://www.julesnaps.dk/billeder/tempKritik/
Det er formentlig fordi den midterste reklame (FDM) styres efter hvor stor
siden er (ie. 1600x1200) og den højrestillede (WanaPhone) er styret efter en
bestemt størrelse (ie. 800x600).

Derfor kommer FDM til at ligge på (1600-breddePåMenuen)/2 + breddePåMenuen ~
900 (center af reklame)
WanaPhone kommer til at ligge på (ved 800x600 fixed possition) ~ 800 -
breddePåReklame
Derfor ligger de oven i hinanden, eller noget i den stil,
Nå var bare et forslag til hvorfor, det ved du jo nok bedst selv

3) Desuden syntes jeg at din blå-på-blå (eller magenta eller hvad det nu
heder) er lidt for sammenfaldende når man kører i store opløsninger og
normal skriftstørrelse. Men er nok en smagssag

Ellers kører den også godt i IE 6.x og Mozilla Firebird 0.6.1. Og undskyld
det med copyright julesnaps.dk, det har jeg glemt at fjerne.
Hhåber det er noget du kan bruge.

Venligst Poul Krogh