MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 98 SE update
Fra : Kim

Dato : 22-11-03 18:22

Findes der et sted på nettet hvor man kan DL en
samlet opdaterings-pakke til Win98 SE stor som lille ?
Det er til min gamle mor som ikke er online
Mvh Kim

Fra : Zalza

Dato : 22-11-03 23:33

Hvilke fejl vil du have rettet ?

Fra : Kim

Dato : 23-11-03 13:21

"Zalza" <no.sp@m> skrev
> Hvilke fejl vil du have rettet ?

Ingen..

Bare optimere hendes pc'er

Mvh Kim

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-11-03 14:31

Hej Kim, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Findes der et sted på nettet hvor man kan DL en samlet
> opdaterings-pakke til Win98 SE stor som lille ?

Jeg tror ikke, det findes noget sted. Hvis det gør, er det godt gemt af
vejen.

> Det er til min gamle mor som ikke er online

Der er et alternativ:
Det er snart jul. Find et modem (måske har du eller nogle bekendte et
overfløsigt liggende?) samt en ISP med "free-opkobling" (dvs. intet
abonnement, kun minut- og opkoblingtaksten) og lav minuttakst om
aftenen.

Så smider du modemmet til hendes maskine, sætter forbindelsen op, går
ind på <http://windowsupdate.microsoft.com/> og fikser hele molevitten
i ét hug.

Derefter forklarer du hende, at hun _aldrig_ skal tænde for modemmet,
medmindre I senere af en eller anden grund aftaler noget andet.

Dermed er hendes OS med gemyse (IE med alle dets tilbehørsprogrammer,
fx OE) fuldt opdateret. Da modemmet er slukket, risikerer hun intet, og
hvis hun engang skulle have lyst til at bruge nettet til noget, er
alting parat.

--
Hygge fra Århus - Rudi