MS Windows
briani 27239
brugerkonti hjælp
Fra : Michael Jakobsen

Dato : 22-11-03 14:19

Mit problem er at jeg, fik slettet lidt for meget, i min registerings
database, og så måtte jeg installere oven på min gamle installation for at
minste mindst muligt, men nu kan jeg ikke få adgang til min gamle bruger
konto, får hele tiden beskeden.

C:\documents and settings\Nero er ikke tilgængelig

Adgang nægtet.

er der nogen der hved hvordan jeg kan få låst op for den, en af mine venner
sagde noget med at jeg vidst ved brugerkonti har fået sagt at den skulle
gøre dem private.

vil påskynne hjælp meget da jeg ahr nogle vigtige filer og dokumenter der,
hvis der er en der ved hvorden man får låst op for den

Fra : Hans

Dato : 22-11-03 18:03

"Michael Jakobsen" <west@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen der hved hvordan jeg kan få låst op for den,

Log på som administrator.
Mvh
hans

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 22-11-03 18:43

Har prøvet at logge på som administrator, men får samme meddelslse, igen,
med ikke til gængelig og adgang nægtet, så jeg leder efter noget der kan
låse op for mappen.

Fra : Jens

Dato : 22-11-03 19:58

> Har prøvet at logge på som administrator, men får samme meddelslse, igen,
> med ikke til gængelig og adgang nægtet, så jeg leder efter noget der kan
> låse op for mappen.

Hvilket OS er det ?

Mvh Jens

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 22-11-03 20:03

Det er Windows Xp der er tale om., og det er en overinstallation over en
eksisterende installering af win xp, hvor så den gamle mappe med mine
dokumenter og settings og hvad der ligger deri er blevet låst.

Fra : Jens

Dato : 22-11-03 20:09

> Det er Windows Xp der er tale om

Der er 2 udgaver af xp..... hvilken er det, home eller pro.

Mvh Jens (ps: gider du ikke skrive svaret under spørgsmålet.....thx)

Fra : lacrimosa

Dato : 22-11-03 22:45

> [...]
>
> vil påskynne hjælp meget da jeg ahr nogle vigtige filer og dokumenter der,
> hvis der er en der ved hvorden man får låst op for den

Hejsa
Hvis alt andet fejler kan du vel lave en systemgendanelse?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-03 01:28

Højreklik på den og tag ejerskab af folderen. Derefter kan du ændre
rettigheder.

Properties | Security | Advanced | Owner.