CuteFTP
Fra : Ole

Dato : 22-11-03 18:40

Hej

Min internet udbyder understøtter ikke uplaod med Frontpage og jeg skal
dermed bruge et FTP program for at uploade en hjemmeside.

Er der nogen der ved om CuteFTP findes et sted på nettet som free ware, da
jeg kan bruge CuteFTP til at uploade en hjemmeside.

Mvh.
Jonas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 18:56

"Ole" <nomail@hotmail.com> skrev :

>Er der nogen der ved om CuteFTP findes et sted på nettet som free ware, da
>jeg kan bruge CuteFTP til at uploade en hjemmeside.

Nej, Cute FTP er et købeprogram.

WS-FTP LE 5.08 fungerer ligeså godt og er freeware

http://tucows.tdconline.dk/preview/195136.html

Iøøvrigt kan du også bruge IE til upload, FP har da også en
indbygget mulighed for upload via ftp, så du kan sagtens bruge FP
selvom dit webhotel ikke har FP-understøttelse.
--
Knud

Fra : Ole

Dato : 22-11-03 20:04

..

> [...]
> indbygget mulighed for upload via ftp, så du kan sagtens bruge FP
> selvom dit webhotel ikke har FP-understøttelse.

Tak for linket.

Ok og hvordan bruger jeg så FP til det. Jeg kan nemlig ikke bruge funktionen
ved at klikke på "udgiv" eller hvad feltet nu hedder.

Mvh
Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 21:00

"Ole" <nomail@hotmail.com> skrev :

>Ok og hvordan bruger jeg så FP til det. Jeg kan nemlig ikke bruge funktionen
>ved at klikke på "udgiv" eller hvad feltet nu hedder.

Så er der et eller andet forkert i din opsætning.

http://www.webtip.dk/frontpage/lektion9.php
http://www.a-begynder.dk/alt_om_web/ftp/ftp.htm
--
Knud

Fra : Ole

Dato : 22-11-03 21:36

> Så er der et eller andet forkert i din opsætning.
>
> http://www.webtip.dk/frontpage/lektion9.php
> http://www.a-begynder.dk/alt_om_web/ftp/ftp.htm
> --
> Knud

Hej

Tusind tak for adresserne og hjælpen. Det var da lige det som skulle til, at
jeg skrev ftp i starten i stedet for.

Og tak for disse link, det var dem som hjalp mig.

Mvh.
Ole

Fra : Ole

Dato : 23-11-03 14:56

..

> WS-FTP LE 5.08 fungerer ligeså godt og er freeware
>
> http://tucows.tdconline.dk/preview/195136.html

Hvis man vil bruge denne WS-FTP LE 5.08 og går ind på ovennævnte link.
Hvad skal man så vælge blandt disse download muligheder:

a.. Win 98
a.. Win NT
a.. Win 2k
a.. Win Me

når man nu har Windows XP home edition ??

Mvh.
Ole

Fra : KR

Dato : 24-11-03 06:51

"Ole" skrev
> [...]
> a.. Win 2k
> a.. Win Me
> når man nu har Windows XP home edition ??

På denne side http://www.networkingfiles.com/ArchieFTP/WSFTP.htm
er kan man downloade en version til XP
--
Mvh. KR

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-03 13:20

"KR" <nospam@no_spam.xx> skrev :

>På denne side http://www.networkingfiles.com/ArchieFTP/WSFTP.htm
>er kan man downloade en version til XP

Det er alle samme version.
--
Knud

Fra : HD

Dato : 04-12-03 18:16

Havde du sendt mail adresse med dit spørgsmål, ville det program være hæftet
på dette