Intel D875PBZ og Zalman VGA køler
Fra : Henrik Dissing

Dato : 22-11-03 13:58

Jeg overvejer at investere i et Intel D875PBZ (Bonanza) bundkort, men jeg er
lidt bekymret over størrelsen på den passive køler der sidder på northbridge
chippen og som kommer betænkeligt nær ved AGP-slotten.

Er der nogen her som har erfaring for om sådan en svend kan sameksistere med
en Zalman ZM80A-HP heatpipe VGA-køler som har et stort profil siddende på
hver side af grafikkortet?
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Hans

Dato : 22-11-03 14:33

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en Zalman ZM80A-HP heatpipe VGA-køler som har et stort profil siddende på

Prøv og kig på billedet af dette Asus bundkort og sammenlign med Intels:

http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4c800-e_d/overview.htm#

Der er rigelig med plads på Asus kortet, både til Zalmans A og C model.

/ Hans

Fra : Nic

Dato : 23-11-03 10:08

> Jeg overvejer at investere i et Intel D875PBZ (Bonanza) bundkort, men jeg er
> lidt bekymret over størrelsen på den passive køler der sidder på northbridge
> chippen og som kommer betænkeligt nær ved AGP-slotten.
Ingen problemer her med mit FX5900 Asus V9950 kort...

> Er der nogen her som har erfaring for om sådan en svend kan sameksistere med
> en Zalman ZM80A-HP heatpipe VGA-køler som har et stort profil siddende på
> hver side af grafikkortet?

Jeg har haft et Sappire ultimate 9800 radeon i - alstå den med samme profil - den er STUR med der er ingen problemer...