USB2.0+win2000+ASUS K7M
Fra : Mikael Thorsen

Dato : 22-11-03 12:55

hvad skal der til for at kunne benytte USB2.0 i win2000?
har kørt de seneste opdateringer fra windows update og der ligger en 'USB
2.0 Root Hub Device' + 'VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller' i min 'Device
Manager' på computeren.
skal bundkortet (ASUS K7M slot A) understøtte USB2.0?
skal der et USB2.0 indstik kort i PC'en for at benytte USB2.0?

Altså: er det en hardware eller/og driver opdatering der skal til for at
benytte USB2.0?

Mikael

--
email: replace 'blur' with 'cybercity'

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 21:04

In article <bpnirn$2tti$1@news.cybercity.dk>, mthorsen@vip.blur.dk
says...
> hvad skal der til for at kunne benytte USB2.0 i win2000?

USB2.0-enheder.

> har kørt de seneste opdateringer fra windows update og der ligger en 'USB
> 2.0 Root Hub Device' + 'VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller' i min 'Device
> Manager' på computeren.

Hvad beklager du dig så over?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Christiansen

Dato : 22-11-03 22:41

"Mikael Thorsen" <mthorsen@vip.blur.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
'Device
> Manager' på computeren.
> skal bundkortet (ASUS K7M slot A) understøtte USB2.0?

Ja bundkortet skal understøtte USB 2.0 og det gør det ikke.

> skal der et USB2.0 indstik kort i PC'en for at benytte USB2.0?

Ja, hvis ikke de sidder på bundkortet er det en mulighed.

> Altså: er det en hardware eller/og driver opdatering der skal til for at
> benytte USB2.0?

Begge to skal være tilstede.

mvh
Peter