Pendrive
Fra : Hansa

Dato : 22-11-03 18:39

Jeg har overvejet at få fat i en af de der nye smart pendrives til et par
dukumenter. Nu er det bare sådan at min computer er en lidt ældre model med
USB'en på bagsiden :( Derfor ville det være smart hvis der fandtes en
anordning (ledning eller lign) så jeg ikke behøver at kravle rundt under
bordet hver gang jeg skal bruge den. Findes noget sådant?

Kan pendrivet bruges til at boote på?

---

Fra : Anders Pedersen

Dato : 22-11-03 21:18

On Sat, 22 Nov 2003 18:39:10 +0100, Hansa wrote:

> [...]
> anordning (ledning eller lign) så jeg ikke behøver at kravle rundt under
> bordet hver gang jeg skal bruge den. Findes noget sådant?
Du kan få et usbforlænger kabel og hvor du lægger det foran dit tastetur.
Du kan os få usb til at sidde i front

> Kan pendrivet bruges til at boote på?

Ja det kan du godt.
det kræver at din bios kan boote fra usb.

til størelse vil jeg anbefale min. 64mb

--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Seth

Dato : 22-11-03 21:55

Be nice to people on your way up, coz you meet them on your way down...
"Hansa" <gd@hans.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> anordning (ledning eller lign) så jeg ikke behøver at kravle rundt under
> bordet hver gang jeg skal bruge den. Findes noget sådant?

Der hører normalt en forlængerledning med til de fleste USB keys.

Mvh
Bo

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-11-03 12:28

> Der hører normalt en forlængerledning med til de fleste USB keys.

Ja og til Apacer er der en dockingstation, til skrivebordet, med.

Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende

Fra : Michael

Dato : 23-11-03 23:20

> [...]
> anordning (ledning eller lign) så jeg ikke behøver at kravle rundt under
> bordet hver gang jeg skal bruge den. Findes noget sådant?

Jeg har en Apacer af typen Handy Steno 2. Der følger en ledning med
dockingstation med, ca. på en meters penge. Jeg købte netop den model for et
½ års tid siden hos Zitech, da jeg ville have USB 2 - og de havde den til en
langt billigere billigere penge end andre forhandlere. Den kan også bruges
til USB 1.1.

Hilsen Michael

PS: Du kan bl.a. se modellen her (uden dockingstation):
http://www.apacer.com/apacer_english/download2/driver/2/download_driver_handy20.asp