HP OfficeJet PSC 2110 / 2210
Fra : Anders Bang

Dato : 22-11-03 18:34

Hej,

Jeg har fået at vide, at printer-enheden skulle være den samme i disse to
modeller. Er der nogen, som kan kommentere på dette?

Alternativt vil jeg gerne høre om 2110's udskriftskvalitet til almindeligt
hjemmebrug.

--
Anders Bang

To reply to author, please remove the part "remove-this" from the e-mail
address!

Fra : Esben

Dato : 22-11-03 23:25

"Anders Bang" <anders.bang@remove_this.post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har fået at vide, at printer-enheden skulle være den samme i disse to
> modeller. Er der nogen, som kan kommentere på dette?

De bruger samme blæk/printhoveder. 2210 printer en anelse hurtigere,
forskellen lægger man nok ikke mærke til i praksis.

> Alternativt vil jeg gerne høre om 2110's udskriftskvalitet til almindeligt
> hjemmebrug.

Kvaliteten er fin, både til foto og tekst. Dog ikke helt så god som en laser
til tekst.

--
Esben

Fra : Morten Nielsen

Dato : 25-11-03 10:01

Jeg har lige købt en 2110 i Netto til 999,- Efter af have leget lidt
med den - bl.a udskrevet et par billeder af børnene på glossy papir og
scannet/kopieret nogle sider - må jeg sige, at jeg er meget imponeret
over kvalitet contra pris.

Den kan varmt anbefales - hvis du alligevel skal skifte patroner i din
gamle printer, så køb den. Skal du ikke skifte, så køb den
alligevel..........

MN

Fra : Anders Bang

Dato : 25-11-03 18:44

"Morten Nielsen" <mdn@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den kan varmt anbefales - hvis du alligevel skal skifte patroner i din
> gamle printer, så køb den. Skal du ikke skifte, så køb den

Ja, jeg røg på samme tilbud og er meget imponeret. Den skriver faktisk bedre
tekst-sider end min gamle HP LaserJet 5L. På farveudskrifter har jeg ikke
rigtigt noget at sammenligne med, så her er jeg nok lidt let at imponere, da
jeg som sagt kun har haft en sort/hvid laser tidligere. Det havde været helt
perfekt, hvis den også havde haft en fax, men det kan man altså ærligt talt
ikke forvente til den pris.

Nu håber jeg bare ikke, at jeg bliver r..rendt mht. prisen på
forbrugsstofferne.

Anders

Fra : Henrik Dissing

Dato : 26-11-03 20:22

On Tue, 25 Nov 2003 18:43:32 +0100, Anders Bang wrote:

>Nu håber jeg bare ikke, at jeg bliver r..rendt mht. prisen på
>forbrugsstofferne.

Om du ligefrem vil føle dig røvrendt, skal jeg ikke kunne sige, men de 999
kr. er nok mest at betragte som en slags udbetaling...
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)