Logitech Itouch version 2.13 el. 2.14 HJÆL~
Fra : KASANSKI

Dato : 22-11-03 13:39

Er der nogle der kan hjælpe mig med Logitech´s Itouch software version 2.13
eller 2.14 ??????

Har selv version 2.15 med den giver problemer med Win XP

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-03 14:11

"KASANSKI" <Kasanski@ofir.dk> wrote:

>Har selv version 2.15 med den giver problemer med Win XP

Mystisk - Her kører 2.15 uden problemer....

Prøv lige at beskrive problemet.

<mlr>

Fra : Jakob M

Dato : 22-11-03 20:43
Fra : Johnny

Dato : 22-11-03 16:49

"KASANSKI" <Kasanski@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>Logitech´s Itouch software version 2.13

Bliver postet i dk.binaer

Fra : KASANSKI

Dato : 22-11-03 17:25

Mange tak for hjælpem, kan du prøve at poste den igen, der mangler (20/27)
filen og programmet virker ikke

Fra : Johnny

Dato : 22-11-03 19:45

> Mange tak for hjælpem, kan du prøve at poste den igen, der mangler (20/27)
> filen og programmet virker ikke

De er der alle sammen. Prøv at opdatere dit software.

Johnny