Sløv mus!
Fra : Michael Melby

Dato : 22-11-03 11:53

Hej derude

Har lige fået mig et Logitech Cordless Desktop Optical. Og syntes at det er
pisse smart!

Og musen er oz kanon når den så virker.....!!!! Men når jeg lige har
efterladt den i nogle sekunder, og skal til at bruge den igen kan man ik
bevæge markøren. Men hvis man lige trykker på en knap på mussen, så virker
den igen.

Hvad kan dette skyldes???

Mvh

Michael

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-11-03 12:49

Michael Melby mumbled his insignificant opinion in:
bpnf72$2mnn$1@news.cybercity.dk

> [...]
> efterladt den i nogle sekunder, og skal til at bruge den igen kan man
> ik bevæge markøren. Men hvis man lige trykker på en knap på mussen,

At musen går i dvale for at spare batterier. Man kan af gode grunde ikke
vække en optisk ved at flytte med den da dioden jo er slukket..

Væn dig til, det er trods alt bedre end den æder et sæt batterier på no
time.

Tvivler på du kan justere hvor lang tid der går før den går i dvale, men
prøv at se i den fine manual..

Fra : Ole Axelsen

Dato : 22-11-03 12:56

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pisse smart!

> bevæge markøren. Men hvis man lige trykker på en knap på mussen, så virker

Det er musens dvale/strømsparefunktion.

Ole Axelsen.

Fra : Brian Lund

Dato : 23-11-03 01:00

> [...]
> bevæge markøren. Men hvis man lige trykker på en knap på mussen, så virker

Strømsparefunktion, brug scroll-hjulet til at få liv i den igen, det synes
jeg er lidt bedre end at trykke tilfældige steder :)

Brian