MS Windows
briani 27239
Compaq med XP pludselig Amok :-(
Fra : Hans

Dato : 22-11-03 01:51

Hej

Jeg har en Compaq bærbar med win xp pro og for en ½ time siden imens jeg sad
og formulerede et andet ng indlæg får jeg pludselig en blå skærm som i et
split sekunk fyldes med en masse tekst, så meget at det fylder langt mere
end skærmen, og jeg når lige at opfange en af de nederste linjer hvor der
står et eller andet med "alokerer ..... hukommelse" og så genstarter pc'en
og "lader" som om intet er sket?

Jeg havde kun Outlook Express og nogel få IE vinduer fremme og maskinen har
over 1000 MB ram. Al data som ikke var gemt forsvandt og der kom ikke så
meget som en enkelt meddelelse efter genstart.

Nogen med et godt bud på hvad i al verden denne maskine har gang i`?

Eller om der måske findes en eller anden log fil hvor jeg kan læse al den
tekst som kom frem på den blå skærm inden den genstartede?

Mvh

hans

Fra : Snuden

Dato : 22-11-03 17:21

On Sat, 22 Nov 2003 01:51:28 +0100, "Hans"
<klipjulepynt@blivbachelor.dk> wrote:

> [...]
>
>Eller om der måske findes en eller anden log fil hvor jeg kan læse al den
>tekst som kom frem på den blå skærm inden den genstartede?

Hvad står der i Event-loggen? (Start => Kør => indtast: eventvwr =>
OK)
--
Snuden