Direkte redigering
Fra : Bent Andersen

Dato : 22-11-03 00:32

Hej NG

jeg har forsøgt at redigere i min side ved hjælp af FP 2000. Jeg har brugt
den anvisning der er lavet af Helle Dejligbjerg, men jeg kan ikke få det til
at virke.
Er der nogen der har lidt erfaringer at øse af ?

mvh
Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 02:10

"Bent Andersen" <Seritex@mail.tele.dk> skrev :

>jeg har forsøgt at redigere i min side ved hjælp af FP 2000. Jeg har brugt
>den anvisning der er lavet af Helle Dejligbjerg, men jeg kan ikke få det til
>at virke.

Og hvad er det du ikke kan få til at virke?

At komme med en hel forklaring om, hvordan du laver hjemmesider
med FP vil blive en alt for stor mundfuld.

Køb evt. et af de små hæfter, der fås for under 100 kr. om brugen
af FP.
--
Knud

Fra : Bent Andersen

Dato : 22-11-03 11:12

> At komme med en hel forklaring om, hvordan du laver hjemmesider
> med FP vil blive en alt for stor mundfuld.

Ja det kan du have ret i

det jeg ikke kan finde ud af er at åbne min side, i FP, direkte fra
serveren, og redigere i den.

mvh

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-03 12:45

Det er til gengæld enkelt at svare på: åbn din MS browser (kun
den)- i adressefeltet skriver du din adresse
(http://www.dinwebside.dk ) og når den kommer frem, klikker du på
den FP -ikon, der står i den øverste ikon-baserede linie i
browseren eller i Filer- Rediger med FrontPage - der kommer nu en
boks op, hvor du kan indtaste bruger-id og password. Når du har
gjort det, har du adgang til din side (forudsat at du har FP
liggende på din maskine) - du redigerer i de nødvendige sider,
f.eks. ændrer en tekst på samme måde som i et almindeligt
tekstbehandlingssystem, og derpå kllikker du på frontpage-ikonet
"gem" - eller du klikker på filer-Gem.

Derpå går du tilbage til din browser, opdaterer siden og vupti, du
får din nye hjemmeside at se.

--
ahw

Fra : Bent Andersen

Dato : 22-11-03 14:59

> [...]
> den FP -ikon, der står i den øverste ikon-baserede linie i
> browseren eller i Filer- Rediger med FrontPage

Så langt så godt ....

- der kommer nu en
> boks op, hvor du kan indtaste bruger-id og password.

Nææ ?? Men den henter godt nok siden.

> [...]
> f.eks. ændrer en tekst på samme måde som i et almindeligt
> tekstbehandlingssystem, og derpå kllikker du på frontpage-ikonet

Fp spørger om jeg vil gemme på min pc. Jeg kan ikke bare sige gem.

kan du mere ?

mvh
Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-03 00:47

Din Server støtter ikke FP Extensions ser det ud til så du må uploade
den ændrede side med FTP.

Fra : Bent Andersen

Dato : 23-11-03 20:43

> Din Server støtter ikke FP Extensions ser det ud til så du må uploade
> den ændrede side med FTP.

se, det forklarer noget

Tak for hjælpen.

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : KR

Dato : 22-11-03 18:51

"Bent Andersen" skrev
> jeg har forsøgt at redigere i min side ved hjælp af FP 2000.

Åben Frontpage.
Filer/Åbn Websted
Ud for 'Navn på web' - skriv http://www.dinhjemmesideadresse.dk - Åbn
Skriv: din hjemmesideadresse (uden http://www)