ADSL billigst..?
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 16-04-01 00:06

Hejsa,

hvor kan man få den billigste ADSL løsning henne...?
På forhånd tak...

Stefan Lotzkat, sl@tv.dk
Yamaha Neo's m/anlæg @ Polini Sport

Have s smiley day

Fra : Jesper Skriver

Dato : 16-04-01 00:23

On Mon, 16 Apr 2001 01:05:58 +0200, Stefan Lotzkat wrote:
>hvor kan man få den billigste ADSL løsning henne...?
>På forhånd tak...

Hvor svært er det lige selv at kigge hos levererandørene ?

CyberCity
WorldOnline
TDC
Mobilix

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Flemming

Dato : 16-04-01 00:31

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote in message

> Hvor svært er det lige selv at kigge hos levererandørene ?
>
> CyberCity
> WorldOnline
> TDC
> Mobilix

eller :

http://sql.mint.dk/artikler/xdsl-oversigt.phtml?order=Abonnement

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-04-01 13:36

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote in message

Du kunne jo lade være med at svare, hvis du ikke ville hjælpe..

Mvh. Peter Jensen

Fra : Chaos

Dato : 24-04-01 16:17

Ser her

Fra : Flemming

Dato : 24-04-01 20:53

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> wrote in message

> "Flemming" <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo lade være med at svare, hvis du ikke ville hjælpe..

Er det til mig ?, for det var ikke mig der skrev ovenstående !

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Ghashûl

Dato : 25-04-01 11:43

On Tue, 24 Apr 2001 21:52:59 +0200, "Flemming" <flemming@botmail.com>
wrote:

>Er det til mig ?, for det var ikke mig der skrev ovenstående !

Ifølge de gængse citat regler var det møntet på Jesper Skriver.

Regards Ghashûl
--
http://ghashul.dk/

Fra : Bo Simonsen

Dato : 16-04-01 11:55

Stefan Lotzkat wrote:
> hvor kan man få den billigste ADSL løsning henne...?
> På forhånd tak...

Jeg tror worldonline er de billigste med 256/128 for 295 kr / måneden.

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!