Vandstand
Fra : Annie & Torben

Dato : 21-11-03 12:27

Hvorfor skal det altid være lavvande, når jeg skal ud og fange havørred!
Men er der lige så stor mulighed for at fange noget lavvande? ? ?

Fra : Ole Nielsen

Dato : 21-11-03 17:13

Hej
Jeg vil helst fiske når det er lavvandet for så står fisken i badekarrene
mere fast.
Hilsen
OHN

Fra : Niller©

Dato : 21-11-03 17:15

Ja så absolut, jeg har taget nogle gode fisk et sted hvor man næsten kun kan
fiske ved lavvande - det der har stor betydning er selve bevægelsen i
vandmasserne, så fisk når du har tid !!!

--
MvH
Niller©

Fra : Martin Andreasen

Dato : 21-11-03 18:00

Rent apropos; Nogen der har erfaring med Havørred fra Hundested-Melby
kysten inden for de sidste par dage ?

Martin