Tysk Online-Shop
Fra : Villy M. Olsen

Dato : 21-11-03 06:12

Er her nogen, som kender nedenstående og evt. har prøvet at handle der? Jeg
spørger fordi, de ønsker forudbetaling v. salg uden for Tyskland.

Villy.

http://www.petspoint.de/index.html

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-11-03 12:32

"Villy M. Olsen" <vmo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> spørger fordi, de ønsker forudbetaling v. salg uden for Tyskland.

Det er meget normalt når det gælder Tyske forretninger. Det har vist noget
med deres kreditkort love / system at gøre.
Så hvis det ikke kan købes herhjemme, så må du jo have besværet.

M.V.H.....Benny..

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 22-11-03 06:45

Tak.
Mvh. Villy

Fra : UG

Dato : 24-11-03 17:26

"Fed" side
Anti gø halsbånd og elektriske hegn, der giver hundene stød. Fysse føj.
( Jeg kommer til at tænke på nazi-tiden )
Hilsen Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7