512 Mb Ram på K7m
Fra : Ole Ernst

Dato : 15-04-01 22:45

Kan et asus K7M motherboard klare en ramblok på 512MB?
Hilsen Ole Ernst

Fra : Allan Andersen

Dato : 15-04-01 23:07

Ole Ernst wrote:

> Kan et asus K7M motherboard klare en ramblok på 512MB?
> Hilsen Ole Ernst

Efter lidt søgen på Asus's side fandt jeg dette:
"Equipped with three DIMM sockets to support Intel PC100-compliant SDRAMs
(16, 32, 64, 128, or 256MB) up to 768MB."

Så desværre, men læs mere her:
http://www.asus.com.tw/products/Motherboard/SlotA/k7m/feature.html

Allan

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 16-04-01 04:44

> Efter lidt søgen på Asus's side fandt jeg dette:
> "Equipped with three DIMM sockets to support Intel PC100-compliant SDRAMs
> (16, 32, 64, 128, or 256MB) up to 768MB."

Det kan du faktisk ikke helt stole på..
Jeg havde også et Asus bundkort (kan sq ikke lige huske hvilket)
der stod præcis det samme, men det viste sig, at det var fordi de kun havde
haft 256MB klodser da de testede.. Jeg kunne sagtens sætte 512MB i..
Men jeg ved jo ikke om det samme gælder for det bundkort

/Silver