Hjælp!!!!!
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-11-03 22:24

Er der nogen fra Sjælland der skal til Jylland i morgen og kan ta' den her
hund med til mig så jeg kan ta' et kig på hende og se om hun skulle kunne
opdrages lidt og formidles videre? Hun fortjener en chance!!!

Rinnie

--
Billigt fabriksnyt, moderne kvalitetstøj
Se:

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-03 22:36

> [...]
> hund med til mig så jeg kan ta' et kig på hende og se om hun skulle kunne
> opdrages lidt og formidles videre? Hun fortjener en chance!!!

HEjsa Rinnie

Skal desværre ikke lige til jylland i morgen, emn vi må da kunen finde ud af
noget. Ved du hvor hunden skal hentes ???? FOr kunne måske nok hente den men
kan sq ikke rigtigt komme til Jylland med den i morgen
Martin

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-11-03 22:45

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> kan sq ikke rigtigt komme til Jylland med den i morgen

Nej, jeg ved ikke noget endnu, for vil ikke ringe med mindre jeg har noget
konkret. Deres nummer var ikke på Krak, men jeg søgte et andet nummer med
samme 4 start-cifre og det siger "Fårevejle" eller noget i den stil... Nord
for Holbæk/Asnæs...
Jeg forsøger at få penge så jeg kan komme til Sjælland i weekenden, men kan
ikke garantere noget. (Akkeja, den kære juletid i en familie med mange
børn!) Synes hunden fortjener en chance. Får det helt skidt ved tanken, men
igen, har den bidt et spædbarn... Men det kan jo være hun er go' nok og de
er heldigvis ærlige når de skriver hun ikke er særlig velopdragen jo... Så
jeg tror og håber der er håb for hende!!!

Rinnie

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-03 22:51

> [...]
> er heldigvis ærlige når de skriver hun ikke er særlig velopdragen jo... Så
> jeg tror og håber der er håb for hende!!!

Fårevejle er under 30 km fra hvor jeg bor så hvis du kan hoæde dem lidt hen
vil jeg gerne stå tilrådighed som af henter af hunden, og så enten tage den
med her hjem (kommer anpå hvordan den har det med andre hunde ) men ellers
er der en hundepension meget tæt her på

MArtin

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-03 23:08

> [...]
den
> med her hjem (kommer anpå hvordan den har det med andre hunde ) men ellers

MEn hvis du finder ud af noget er jeg til at få fat i imorgen på tlf
20904922 fra kl 7.30 og frem til kl 15 .00

MArtin

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-11-03 23:29

> MEn hvis du finder ud af noget er jeg til at få fat i imorgen på tlf
> 20904922 fra kl 7.30 og frem til kl 15 .00
>
> MArtin

Tak for det! Jeg prøver at finde ud af noget i pauserne på job i morgen!
Du kan evt. også gi' besked hvis der er noget... 26913243 - det er ikke
sikkert jeg svarer da jeg kun kan bruge telefon i pauserne, men prøver lige
at forklare chefen at det altså er en meeeeget vigtig sag!

Rinnie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 21-11-03 00:04

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpjfc1$2jk5$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> [...]
lige
> at forklare chefen at det altså er en meeeeget vigtig sag!

Skulle der evt. være nogen der kan gi' hunden et lift til Jylland er jeg på
samme nummer!
Lad os gi' den lille pige en chance!

På forhånd tak!
Rinnie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-11-03 23:08

> [...]
den
> med her hjem (kommer anpå hvordan den har det med andre hunde ) men ellers

Ja, den skal også kunne med andre hunde for at komme her, så hvis ikke hun
kan med andre hunde kan jeg ikke ta' hende... Hvor længe vi hun evt. kunne
være ved dig? Jeg kan komme over Torsdag i næste uge med sikkerhed, men
prøver om det er muligt før...
Hvornår vil du kunne hente hende tror du?
Jeg kommer over i tog, men der er vist privat-bane op nord på, ikk?

Rinnie

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-03 07:03

> [...]
> prøver om det er muligt før...
> Hvornår vil du kunne hente hende tror du?
> Jeg kommer over i tog, men der er vist privat-bane op nord på, ikk?

Jeg kan godt ha hende i weekenden men vi har ike plads til at ha to hunde
her hjemme uden der er nogen hjemme. har desværre ikke noget hundehus
udenfor endnu som hunden kan være i

MArtin

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-11-03 23:27

Hej Rinnie

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpjbhe$2f9i$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
>Hun fortjener en chance!!!

Stærkt gået, håber du vil fortælle hvad det bliver til

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 21-11-03 12:07

JA det er mig der er "afhænder" af hunden. Dvs det er en af mine bekendte...

Jeg ved ikke hvordan den har det med andre hunde da den aldrig har gået med
andre hunde... jo den har vist været til noget træning på et tidspunkt...
men jeg ved altså ikke ret meget om den...

Anyway der skulle være en aftale vedr afhentning i stand inden for et par
timer så det er jo flot!!!

Takker mange gange rinnie!

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 21-11-03 12:20

Og til dig Rinnie:

Hendes navn er Blackie - til når engang du får hende over.... lader du mig
vide hvordan det kommer til at gå en ? Det vil de "gamle" ejere nok blive
glade for....

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 21-11-03 14:22

Så er hunden afhentet!

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 21-11-03 14:26

> Så er hunden afhentet!

Dejligt! Jeg har aftalt med dem der har hentet den, at jeg nok kigger over i
weekenden for lige at ta' et kig på hunden! Jeg ringer til dem senere for at
høre hvordan et går med den!

Rinnie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 21-11-03 14:28

> [...]
> vide hvordan det kommer til at gå en ? Det vil de "gamle" ejere nok blive

Ja, jeg giver besked!
Som skrevet før forsøger jeg at komme over i weekenden og se på hende.
Uanset hvad får hun et fast hjem!

Rinnie

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 21-11-03 15:31

Det var vist en Kamilla der hentede den...

Hun overvejede vist at beholde den selv... ;) Hun sagde at der var noget
"FLAT" i den + labrador...?

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 21-11-03 18:17

> Det var vist en Kamilla der hentede den...
>
> Hun overvejede vist at beholde den selv... ;) Hun sagde at der var noget
> "FLAT" i den + labrador...?

Ja, Di og Camilla så vidt jeg er informeret. Har lige snakket med Di og hun
siger hun er go' som dagen er lang!

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-03 17:40

> Ja, jeg giver besked!
> Som skrevet før forsøger jeg at komme over i weekenden og se på hende.
> Uanset hvad får hun et fast hjem!
>
> Rinnie

HEjsa Rinnie

Undskyld at du ikke lige kunne få fat i mig om morgenen men jeg har sq glemt
min tlf og fik først fat i den efter middag.

MEn godt arbejde at du fik nogle til at hente hunden, vi vil se nogle
billeder når du engang har set den

Mvh MArtin

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 21-11-03 18:18

> HEjsa Rinnie
>
> Undskyld at du ikke lige kunne få fat i mig om morgenen men jeg har sq
glemt
> min tlf og fik først fat i den efter middag.

Det er i orden! Det hele ordnede siog jo heldigvis!

> MEn godt arbejde at du fik nogle til at hente hunden, vi vil se nogle
> billeder når du engang har set den

Jeg sidder lige og er ved at få nogen tilsendt!

Rinnie

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 22-11-03 15:45

hejsa!

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> wrote in message news:<bpl44r$1dc4$2@jarjarbinks.mobilixnet.dk>...
> Uanset hvad får hun et fast hjem!

Overvejer du selv at beholde hende..? Hvordan kan du overkomme så
mange hunde, for så vidt jeg husker har du da flere? Ja, jeg synes det
er ret imponerende at have overskud til så meget. Hvis du har fundet
en metode til at give døgnet flere timer, end der er i forvejen, så
giv lige et praj

Men held og lykke med det i hvert fald

Mvh

Mette

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 10:44

Her er så billeder af den kære hund vi fandt et nyt hjem til på Sjælland.
Di og Jesper, der er de nye ejere er så glade for hende! Hun er en rigtig
dejlig hund, go' ved børnene og med krudt i måsen.
Hun er lidt tynd, med det kunne jo være værre!

http://livet-nu.dk/images/billeder/jackie2.jpg
http://livet-nu.dk/images/billeder/jackie1.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 11:37

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpnb9p$un3$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
> dejlig hund, go' ved børnene og med krudt i måsen.
> Hun er lidt tynd, med det kunne jo være værre!

Flot stykke arbejde Rinnie !
Hvor er hun kær
Held og lykke, til de nye hundeejere !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 11:58

On Sat, 22 Nov 2003 10:44:29 +0100, "Rinnie Ilsøe"
> [...]

>dejlig hund, go' ved børnene og med krudt i måsen.
>Hun er lidt tynd, med det kunne jo være værre!

Hun ser dejlig ud... faktisk ligener hun min hansen!
At hun er tynd kan der jo rettes op på. Hansen var også meget tynd, da
jeg overtog ham, men det er han bestemt ikke mere. Det meste han har
tillagt sig er dog muskelmasse, så det er bare som det skal være.
Det undrer mig dog lidt, at hunden (Jackie?) er så go' ved børnene...
Var der ikke noget med at den skulle have bidt et barn, og det var
derfor den skulle væk?
Jeg er skam selv blevet bidt af en hund som ganske lille, og tænk
engang, så skældte min mor mig ud bagefter... Hunden fik ikke skænd,
men jeg lærte at man ikke måtte røre ved hunden øjne... heller ikke
selvom man syntes de var rigtigt smukke! Der kan jo være en go'
grund til at hunden bider!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 12:31

<Leyna> skrev i en meddelelse
> [...]

> Det undrer mig dog lidt, at hunden (Jackie?) er så go' ved børnene...
> Var der ikke noget med at den skulle have bidt et barn, og det var

Jo, nu ved jeg så ikke hvad kaninfisker synes om jeg offentliggører den
historie jeg har fået om hunden, men ud fra den kan jeg GODT forstå hvis hun
har bidt... Eller bare markeret!
(kaninfisker formidlede hende videre, det var ikke deres...)

Rinnie

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 13:40

Ej det er vist lige meget... så længe de nye ejer kender den....

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 13:41

Hvor henad på Sjælland bor hun så nu?
"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpnhqm$19nm$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 14:17

"kaninfisker@ofir.dk" <brugtpc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor henad på Sjælland bor hun så nu?

Hun bor' i en by nogen km. fra Bregninge nu!

Rinnie

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 14:48

Ermhh... hvilken helt præcist?
"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpnnq5$1ehl$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 15:21

> Ermhh... hvilken helt præcist?

Jeg kan ikke huske præcist hvad byen hedder. Ved bare hende Camilla der
hentede bor' i Bregninge og hun og Di bor' ikke langt fra hinanden...

Kan godt lige finde ud af det hvis du gerne vil vide det?
Men hvorfor vil du vide præcist hvor?

Rinnie

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 15:25

Ku bare være sjovt hvis man en dag kom i gennem den by og mødte hende så man
kunne se hvordan hun klarer sig...!

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 16:24

> Ku bare være sjovt hvis man en dag kom i gennem den by og mødte hende så
man
> kunne se hvordan hun klarer sig...!

Jeg sdkal lige hive fat i Di når hun kommer på så! Tror hun kommer senere i
aften... Er vist til noget messe i Slagelse.

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 16:29

ok

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 22-11-03 13:33

ÅHÅH Rinnie!

JEg tror de åbenbart har hørt forkert. Billed-filerne hedder JACKIE Men
hendes navn er BLACKIE ;)

Gider du fortælle dem det ;)

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 01:36

Sat, 22 Nov 2003 13:32:59 +0100, kaninfisker@ofir.dk wrote:

>ÅHÅH Rinnie!
>JEg tror de åbenbart har hørt forkert. Billed-filerne hedder JACKIE Men
>hendes navn er BLACKIE ;)
>Gider du fortælle dem det ;)

Hunden er altså ligeglad med, om den hedder Blackie eller Jackie!
Bare den har det godt. Det er trods alt det vigtigste!

--
Mvh Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Bevar naturen...Sylt en rotte.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 23-11-03 12:01

<x Vuf x> skrev i en meddelelse

> Hunden er altså ligeglad med, om den hedder Blackie eller Jackie!
> Bare den har det godt. Det er trods alt det vigtigste!

Den var ikk lige gået igennem her...

De ved det godt, men synes bedre om Jackie. De 2 navne ligger så tæt op af
hinanden at hunden reagerer lige så godt på Jackie!

Rinnie

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 12:55

Sun, 23 Nov 2003 12:00:58 +0100, Rinnie Ilsøe wrote:

>Den var ikk lige gået igennem her...
>De ved det godt, men synes bedre om Jackie. De 2 navne ligger så tæt op af
>hinanden at hunden reagerer lige så godt på Jackie!

Nemlig! Jeg synes, det er prisværdigt, at de har fundet et navn,
der ligner så godt, så hunden er ligeglad. Den kan nemlig ikke
høre forskel!

Fra : kaninfisker@ofir.dk

Dato : 23-11-03 13:50

Nå okay... jeg troede bare de havde hørt forkert...

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 17:51

Sun, 23 Nov 2003 13:50:12 +0100, kaninfisker@ofir.dk wrote:

>Nå okay... jeg troede bare de havde hørt forkert...

Ok da...Du er tilgivet. ;-D

Fra : DianneA

Dato : 08-12-03 11:30

Hejsa alle der har fulgt med i Blackie/Jackie

Jeg er den nye ejer af denne dejlige hund, velvidende at det siges at
hun har bidt.
Jackie er superglad, dog nervøs når vi løfter hænderne, så kryber hun.
Jeg har 3 børn (6mnd 2 år og 4 år) de leger og snakker en del med
Jackie, tager sågar bolde ud af munden på hende, ikke en gang har hun
prøvet at bide

Hun er blevet en rigtig dejlig familiehund, nyder at ligge på HENDES
tæppe, med sine legesager, hun elsker at bade og gå ture, det mindste
kald, så står hun ved min side. Hun får foder fra dyrlægen, så hun er
ved at få sul på kroppen, og hendes pels er blevet så flot.
Tanken om at hun skulle aflives ligger mig så fjern, da hun er så
superskøn - hun er mild og glad for leg, bare en rigtig superhund. Jeg
kender en der er småopdrætter, hun er også fascineret af Jackies milde
sind, og hvor lydhør hun er.

Så TUSIND tak til de der gik af med hende, hun har helt klart fundet sit
sidste hjem, hun flytter IKKE herfra, her hører hun til - Jeg er glad
for at der var så hurtige reaktioner, for ellers havde hun ikke haft
chancen for at vise hvor dejlig hun er!!!

Og skulle der være nogen der en dag kom forbi Svebølle, så er det her vi
bor, og her er vores dejlige hund såmen også

Glade tanker og taknemmelighed herfra

Dianne

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 17:51

Mon, 08 Dec 2003 10:30:17 GMT, DianneA wrote:

> [...]
>Og skulle der være nogen der en dag kom forbi Svebølle, så er det her vi
>bor, og her er vores dejlige hund såmen også

Tillykke med jeres "nye" dejlige hund og god jul til jer og hunden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-12-03 23:21

> [...]
>
> Og skulle der være nogen der en dag kom forbi Svebølle, så er det her vi
> bor, og her er vores dejlige hund såmen også

HEjsa

Mange gange tillykke med jeres nye hund, Det lyder jo rigtigt dejligt at i
har det så godt sammen.

Held og lykke fremover

Martin

-- Og Kemba ( http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811 ) som nu
insistere på at komme ud og gå aftenskidetur --