MS Windows
briani 27239
IP Renew problemer i XP og stofanet
Fra : Søren Kramer

Dato : 20-11-03 18:40

Hej
Min famely opkobling på stofa fungerer desværre ikke mere på en af mine 3 xp
maskiner :( 20 minutter med support hos telia gav ikke resultat.
Min fildeling over netværket fungerer fint. Problemet opstod da jeg lavede
noget systemgendannelse. Jeg kan ikke restore tilbage så den kan kontakte
stofa.
Når jeg vælger repair på forbindelsen får jeg meddelelse om at den ikke kan
renew ip. Det samme resultat fik support mand hos telia ved prøve i
dospromt. Han foreslog så at jeg skulle formatere og installere igen. Hmm :)

Jeg har afinstalleret netkort og installeret det igen. Prøvet med andet
netkort, andre kabler.

Hvad skal jeg gøre ?

VH
Søren

Fra : Fynbo

Dato : 20-11-03 18:51

Har du 5 ip'er nu?... Prøv at slukke de andre pc'er og tag strømmen fra
modemmet og sæt det i efter 2 min. og tænd den pc der ikke kunne gå på
samtidig.. Så opdaterer du MAC adressen på netkortet og så skulle det virke
igen..

Fynbo
( En tidligere Stofakunde )

Fra : Søren Kramer

Dato : 21-11-03 11:42

Tak. Det virker. Det tog 2 minutter :), og du har lige sparet mig for 3
timers arbejde med geninstallation. Jeg brugte 5 timer på det i gård.

Fra : Fynbo

Dato : 21-11-03 17:06

Velbekomme....Husk det til næste gang...LAD VÆRE MED AT RINGE TIL SUPPORT..
Spørg os der har HAFT Stofa... Vi ved som regel hvad det drejer sig om...Det
gør de SJÆLDENT på support...