MS Windows
briani 27239
Problemer med PDF'ere
Fra : Bo Dudek

Dato : 20-11-03 15:19

Hejsa

Jeg har en 2.6 Ghz, der kører Windows XP. På denne maskine kører jeg
bl.a. Photoshop og Acrobat Reader.

Tidligere har jeg ikke haft problemer med at åbne PDF'ere, men en
morgen (mandag vistnok) jeg mødte på arbejde, nægtede den at åbne
denne filtype.

Hvis jeg forsøger at åbne PDF'ere fra Photoshop får jeg en 'Generic
PDF Parser' error, og direkte i Acrobat Reader får jeg en 'Der opstod
en fejl ved åbning af dette dokument. En midlertidig fil kunne ikke
åbnes'.

Jeg har prøvet at opdateret Acrobat Reader til den nyeste version og
jeg har ligeledes prøvet at køre en komplet CHKDSK af min maskine -
uden resultat.

Hvaaehh, what to do, what to do?

Mvh
Bo Dudek