Tiscali opsigelse
Fra : Bent Sørensen

Dato : 20-11-03 08:55

Hej alle

Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det åbenbart
kan være ret besværligt...

Er det nok at faxe dem opsigelsen?

På forhånd tak

/Bent Sørensen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-11-03 09:17

"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> writes:

>Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det åbenbart
>kan være ret besværligt...

>Er det nok at faxe dem opsigelsen?

Skriv et rigtigt brev, behold en kopi, gå på posthuset og få en
kvittering for afsendelsen. Så kan du dokumentere, at brevet er
sendt til Tiscali.

Herefter behøver du ikke foretage dig yderligere uanset hvad der
sker. Men det ville nok være en god plan at informere dem én
ekstra gang, hvis noget går galt - gerne med kopi af opsigelsen
og kvittering for afsendelse.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 20-11-03 09:41

> [...]
> sker. Men det ville nok være en god plan at informere dem én
> ekstra gang, hvis noget går galt - gerne med kopi af opsigelsen

OK, det gør jeg så.

Tak

/Bent

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 20-11-03 17:23

"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote in message

> åbenbart

> OK, det gør jeg så.

Tjeck evt. også lige dine vilkår, så du er sikker på at du overholder de
vilkår der gælder for opsigelse af abonnementet (typisk tidsfrister og
opsigelses metode).

/Anders

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-11-03 10:54

> Hej alle
>
> Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det
åbenbart
> kan være ret besværligt...
>
> Er det nok at faxe dem opsigelsen?

Hvis du vælger at faxe så sørg for at følg op på den er kommet ind..
Jeg har prøvet at faxe det SAMME dokument 3gange førend de forstod det.Det
endte med at jeg fik den pågældende medarbejder til at gå over at tage faxe
mens jeg talte med ham og fik han til at læse op hvad der stod.
SÅ skete der noget :)

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 11:40

Hej

Jeg opsagde mit Tiscali-abo til medio oktober (1 måneds varsel). Omkring 1.
oktober fik jeg en bekræftelse fra Tiscali på opsigelsen og de ringede også
for at få mig til at blive.

I opsigelsesbekræftelsen fremgik det, at jeg ville modtage en mail med
oplysninger om returnering af modem. Når dette var modtaget ville min konto
blive gjort op (jeg har betalt forud, så der skal nogle skejser retur!). Nu
er det over en måned siden mit abonnement er standset, men jeg har intet
hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..

Held og lykke!

/martin

Fra : Bent Sørensen

Dato : 22-11-03 21:13

"Martin" <webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
> nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..

Hvor er det dog latterligt!

Jeg er i den heldige situation at min næste regning forfalder til betaling
d. 19/12, så derfor kommer de kun til at skylde mig et par hundrede..

Held og lykke selv

/Bent

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-11-03 11:44

> [...]
> hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
> nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..

Her i firmaet har vi haft routeren til at stå og samle støv i snart
6måneder..
Der har vi stadigvæk ikke hørt noget.
Jeg nægter simpelthen at spilde min tid på de ikke kan finde ud af sende RMA
sedler ud.
Så den bliver stående til den seddel kommer :)

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 16:21

Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> sedler ud.
> Så den bliver stående til den seddel kommer :)

Arh, man kunne da lige sende dem en fax om at man har en af deres
routere stående, og evt. tilføje noget om et opbevaringsgebyr på 500,-
pr. måned :)