Response.ContentType og CSS - positionerin~
Fra : Peter

Dato : 20-11-03 08:47

Jeg har lavet en .asp side, som skal gemmes / vises i Word og med
Response.ContentType = "application/msword" virker det helt fint
- næsten.

Problemet er, at placeringen af boksene ikke bliver hentet fra
CSS'et.

#boks3{
   position:absolute;
   top: 190px;
   left: 319px;
   width: 311px ;
   height: 15px ;
   border-width: 1px ;
   border-style: solid ;
   border-color: black ;
   padding: 3px 5px 3px 5px;

<b>16</b> Transportør (navn, adresse, land)
<textarea id="textarea16" rows="6" name="transport"></textarea>

Er der nogen, der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter

Dato : 21-11-03 12:49

Peter wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>    padding: 3px 5px 3px 5px;

> <b>16</b> Transportør (navn, adresse, land)
> <textarea id="textarea16" rows="6" name="transport"></ textarea>

Bortset fra at der selvfølgelig skulle have stået <div id="boks3">,
er der så ingen, der kan hjælpe mig?