Vil du være med til at arrangere koncerter~
Fra : Carsten J. Thomsen

Dato : 19-11-03 22:48

Hej!

Vil du være med til at lave en ny musikforening ?
Vil du være med til at arrangere koncerter ?
Vil du være med til at lave et musikkatalog over danske bands/solister ?

..... Ring, skriv eller mail: news@callisto(fjern-dette-xxx-i-parantes).dk

Med venlig hilsen

Carsten J. Thomsen
Lindevangshusene 40,1.th.
mobil: 26 55 15 80

Foreningen Callisto
tlf. 70 20 12 36

--
news@callisto(fjern-dette-xxx-i-parantes).dk
Hvis du vil svare - så fjern indholdet i parantes

Fra : Ingrid

Dato : 20-11-03 10:33

> [...]
> Vil du være med til at arrangere koncerter ?
> Vil du være med til at lave et musikkatalog over danske bands/solister ?

Hvor henne (by) ?

Fra : Carsten J. Thomsen

Dato : 20-11-03 17:58

Hej Ingrid - og alle jer andre!

Jeg bor i Taastrup, men vores aktiviteter foregår i hele Storkøbenhavn.

Med venlig hilsen
Carsten J. Thomsen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 21-11-03 00:39

Jeg vil gerne fotografere, hvis i skulle mangle en til det. Er ikke
verdensmester, men køre langt på 1 liter cola.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Rene Hansen

Dato : 24-11-03 17:27

Hej Carsten

Har selv lige startet en musikforening op i Ishøj hvis du har behov for råd
eller hjælp så mailer du bare.

Mvh

Bille

www.rmi.webbyen.dk