Se det kan lade sig gøre......
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-11-03 22:26

Nu kan ALLE brugere af dette debatforum konstarere, at det kan lade
sig gøre, på en seriøs,sober,konstruktiv og venlig måde at debattere
DCU-emner i dette debatforum!!!

.....under forudsætning af, at 3-4 usympatiske personer står på ignore
! Disse 3-4 usympatiske personer ønsker IKKE at debattere, men KUN at
spamme og genere ALLE med DERES personfnidder.

Når disse 3-4 usympatiske personer er væk kan voksne mennesker
debattere! DE 3-4 USYMPATISKE PERSONER HAR KLÆDT SIG SELV FULDSTÆNDIG
AF I AL OFFENTLIGHED HER I DETTE FORUM ! NU KAN ALLE SE HVAD DE STÅR
FOR !!

Må jeg fremsætte et fromt ønske... at disse 3-4 usympatiske personers
PCer bryder ned for altid, eller i det mindste at de for altid vil
står på IGNORE ))

Venlig hilsen
verner

Fra : Overlægen

Dato : 19-11-03 22:44

Plonk

Fra : Henrik Cordtz

Dato : 20-11-03 17:08

> Nu kan ALLE brugere af dette debatforum konstatere, at det kan lade
> sig gøre, på en seriøs,sober,konstruktiv og venlig måde at debattere
> DCU-emner i dette debatforum!!!

Kære Verner

Det var da rart hvis tonen fremover skal være seriøs, sober, konstruktiv og
venlig...

hvorfor begynder du så selv igen ? med at ønske at andre folks (3-4 eller
måske endnu flere der ikke orker disse tråde) PCér skal bryde ned.

Det er da ikke særligt seriøs, sober, konstruktiv eller venligt.

Gå dog efter bolden (kald den bare DCU) istedet for efter manden.

mvh

Henrik

Fra : ECC Data

Dato : 21-11-03 01:58

Hej

Jeg er helt ny her og kan forstå der har været lidt polemik. Alligevel synes
jeg det er et lidt mærkeligt indlæg fra navngivne Henrik - du må ha' følt
dig stødt over Verners indlæg - eller?
Der er jo næsten aldrig røg - hvis ikke der har været lidt ild.

Håber tonen fremover må være god.

Hilsen

Erik Thomsen