MS Windows
briani 27239
INSTALLSHIELD FEJL - HJÆLP SØGES
Fra : Kakaofugl

Dato : 19-11-03 19:00

Hej Gruppe!

Når jeg skal installere noget på min comp. fremkommer denne besked:
1607 Unable to install InstallShield Scripting Runtime.

Jeg har prøvet at hente en ny version af installer men den skriver at den
kun kan bruges til win 98.
Min version af installshield er 2.0.2600.1106
Er der nogen der kan hjælpe mig

Hilsen
Jan

Fra : Kakaofugl

Dato : 19-11-03 19:22

Glemte at skrive at jeg bruger xp home

Fra : Ingolf

Dato : 19-11-03 20:37

"Kakaofugl" <friis13@hotmail.com> wrote in message
> Glemte at skrive at jeg bruger xp home
>
> "Kakaofugl" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse

v2.0.2600.1106, er ikke version på InstallShield, men på Microsoft's
Installer service. Du skal hente den installer der er til WinXp.. opdater
gennem windows update, eller surf hertil ->
http://www.microsoft.com/downloads

Fra : Kakaofugl

Dato : 19-11-03 21:14

Hej igen
Jammen den har jeg også downloadet men når jeg installere den kommer der er
en pop up hvor der står:
Forkert OS eller OS-version til programmet.

Håber på hjælp igen

Hilsen
Jan

Fra : Jens Peter Karlsen