fiskeri ved bro
Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 19-11-03 17:59

Jeg overvejer at fiske omkring Storebæltsbroen i min jolle.

Udover ikke at ligge i sejlrenden, er der så regler der skal overholdes ?

Hilsen

Carsten

Fra : Ivan Hansen

Dato : 19-11-03 23:38

Hej Carsten

Ikke andet end du skal holde godt øje med alle de garn der er, og det er
ikke altid de er lige nemme at se hvordan de ligger. Jeg tror nok du må
fiske i sejlrende, du skal bare 1 mil væk fra broen. Ellers er der nok en
der vil rette mig hvis jeg tager fejl.

Mvh
Ivan

Fra : Jan Rasmussen