Get2Pet
Fra : Brian R.

Dato : 19-11-03 16:18

Hejsa,
Er der nogle i gruppen der ved, hvad der foregår hos ovenstående firma.

Jeg har for 3 uger siden bestilt 3x10 kg Royal Canin kattefoder, som endnu
ikke er kommet. Jeg har forgæves forsøgt at både maile og ringe, men der er
kun telefonsvarer på, hvor jeg så har indtalt besked.

Jeg håber på en snarlig løsning, idet jeg er ved at løbe helt tør for foder
nu og de stakkels kræ skulle jo ikke gerne sulte.

Mvh,
Brian R.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 19-11-03 16:31

On Wed, 19 Nov 2003 16:17:51 +0100, "Brian R." <no@e-mail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg håber på en snarlig løsning, idet jeg er ved at løbe helt tør for foder
>nu og de stakkels kræ skulle jo ikke gerne sulte.

Hej Brian

Ja jeg er også i venteposition med henblik på foder derfra. Fik for ca
2 uger siden en mail fra dem om at deres ordresystem var røget sig en
tur under det store strømsvigt og at de nu var igang med at finde frem
til alle de ordre de kunne.

Om der så stadigvæk er knas med deres mail/ordre system tør jeg ikke
at sige noget om...venter stadigvæk på mit foder*G*

Der er nok ikke andet end at blive ved med at rykke*S*

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : AEK

Dato : 19-11-03 17:04

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse

Velkommen i klubben !!!

I sommers bestilte jeg foder. Det tog ufattelig lang tid, inden jeg fik det.
Jeg måtte både ringe, maile og tale med store bogstaver, før jeg fik det.

Jeg ved fra andre, at de har samme problem, sååååå
Jeg bestilte den ene gang - og gør det ALDRIG mere .

/ Anya.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-11-03 17:23

In article <3fbb947f$0$29329$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, AEK
<a_knudsen1@msn.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg ved fra andre, at de har samme problem, sååååå
> Jeg bestilte den ene gang - og gør det ALDRIG mere .

Okay, så er jeg da ikke alene

Jeg er osse en af dem der venter.. og undrer mig..
Jeg fik osse mailen med strømsvigtet, hvilket undrede mig en del, da
min bestilling var afgivet efter strømsvigtet.
For et par dage siden sendte jeg dem så en mail om, hvad der skete i
sagen - men har intet hørt.
Måske man bare skulle droppe dem og lade det stakkels postbud gå med
uforrettet sag _hvis_ tingene skulle dukke op.
Æv, jeg havde ellers lige besluttet at prøve det kattegrus det hedder
MegaCat fordi jeg har hørt godt om det - og ventede egentlig lidt
spændt. Og Royal Canin siamese var der en stor besparelse på...
måske de har fået mere vind i sejlene på de tlbud end de havde ventet

Nå, men så må vi jo finde på noget andet - igen igen...

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 19-11-03 19:35

On Wed, 19 Nov 2003 17:23:10 +0100, Ann Rudbeck
<webmaster@fjernsiamis.com> wrote:

> [...]
>måske de har fået mere vind i sejlene på de tlbud end de havde ventet
>

>Nå, men så må vi jo finde på noget andet - igen igen...

Hej Ann

Jeg fandt ved Leonardo standen ud af at ham som forhandler Leonardo
fodret også forhandler Mega Cats gruset...måske var han en mulighed.

Han kan kontaktes på tlf 20985332 eller på 40966509 , hans navn er
Niels Højen Hansen

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-11-03 19:59

In article <cpdnrvc68uffgdlig7612h599kl5ocnjmj@4ax.com>, Camilla Sabroe
<pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote:

> Han kan kontaktes på tlf 20985332 eller på 40966509 , hans navn er
> Niels Højen Hansen

Tusind tak - jeg vil gemme numrene

Fra : Malene

Dato : 20-11-03 17:41

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev

> [...]
> Æv, jeg havde ellers lige besluttet at prøve det kattegrus det hedder
> MegaCat fordi jeg har hørt godt om det - og ventede egentlig lidt

Min situation er akkurat den samme som din, Ann. Ville også prøve MegaCat og
har gået og glædet mig pinlig meget til at modtage det - men ak...

Venlig hilsen
Malene

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-11-03 23:44

In article <bpiqqh$kbd$1@sunsite.dk>, Malene <mglesmer@hotmail.com>
wrote:

> Min situation er akkurat den samme som din, Ann. Ville også prøve MegaCat og
> har gået og glædet mig pinlig meget til at modtage det - men ak...

Hej

Camilla lagde et telefonnummer til importøren længere oppe i tråden.
Jeg har dog ikke fået taget mig sammen til at kontakte ham endnu... har
ikke besluttet mig helt om get2pet skal have et par dage mere...

Fra : Freedom

Dato : 19-11-03 17:45

Jeg bestilte 2 gange, første gang tog det en "krig" at få foderet, mail,
ringe osv., til sidst da jeg "truede" med at handle et andet sted kom
det....2. gang afbestilte jeg efter 3 md, uden en lyd..... nu har jeg fundet
et andet sted...

Iben

Fra : Carsten

Dato : 19-11-03 18:30

Hvad hedder "dit andet sted"?

Fra : Freedom

Dato : 19-11-03 18:44

Desværre er det ikke via nettet, men min lokale dyrebutik som er god til at
køre ud!!!

Men hvis nogle har et godt net-sted så.......
Iben

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-11-03 19:11

"Carsten" <try.to@guess.who> writes:

> Hvad hedder "dit andet sted"?

Prøv www.avifauna.dk

Har godt nok ikke selv købt online hos dem, kender nemlig en som bor
en lille km derfra og så får vi bare sagerne leveret på den anden side
af grænsen til 7% moms *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 20-11-03 10:42

"Brian R." <no@e-mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
foder
> nu og de stakkels kræ skulle jo ikke gerne sulte.

Ej, hvor ærgeligt! Jeg havde ellers planer om at bestille foder der næste
gang, for de har da nogle vældig gode tilbud (lidt for gode måske?). Er der
da slet ikke nogen, der har gode erfaringer med dem?

M.v.h.
Helle Frederiksen.

Fra : Ida

Dato : 20-11-03 10:58

--
"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> da slet ikke nogen, der har gode erfaringer med dem?

Hej Helle *s*

Indtil nu har jeg kun haft gode erfaringer med get2pet.dk - gode tilbud,
lidt extra godt med ved hver bestilling, høflig og hurtig betjening samt den
store fordel, at varerne blev bragt lige til døre, hvilket er en lettelse,
når man ingen bil har og gerne bestiller mellem 60 og 120 kg foder ad
gangen.
Desværre har jeg endnu ikke fået min sidste bestilling, men har lige som
alle andre fået beskeden omkring servernedbrud og afsendelse af foder 5/11
:-/

Det ville være synd og skam, hvis de har lukket ned, men et gæt kunne være,
at de er kommet i klemme med foderproducenterne omkring deres priser ?
Desværre er producenterne ikke særligt vilde med, at forhandlerne sælger
deres produkter til en pris der ligger under deres 'anbefalede prisniveau'
:-|

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 20-11-03 11:23

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres produkter til en pris der ligger under deres 'anbefalede prisniveau'

Hej Ida.

Hmmm....det lader vist til, at jeg hellere må se tiden an :-/. Det ville da
godt nok være ærgeligt, hvis ikke "butikken" kan løbe rundt, eller de bliver
nødt til at sætte priserne op.

Lad os krydse fingre for, at det bare er midlertidige problemer, og at
tingene snart normaliserer sig. Og det ville da være dejligt, hvis du (eller
nogen af jer andre, der er i forbindelse med get2pet.dk) gad rapportere lidt
om tingenes udvikling * fedte fedte * ;oD.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 20-11-03 11:33

>"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

>være,

Hej Ida

tror du har fat i noget der, for Get2Pet har nemlig et prisleje som
imødekommer os der bruger meget foder og gør foderproducenterne
sure...

men det er da vist ulovligt at tvinge forhandlere til at handle efter
bestemt prisniveau...eller er det mig der har opfanget noget helt
forkert der??
Camilla

www.mainecooninfo.dk
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Ida

Dato : 20-11-03 12:33

--
"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse > Hej
> [...]
>
> men det er da vist ulovligt at tvinge forhandlere til at handle efter
> bestemt prisniveau...eller er det mig der har opfanget noget helt

Hej Camilla *s*

Jo, vist er det forbudt, men det er realitet mange steder alligevel - tror
desværre ikke der er så meget at gøre ved det :-/ Producenterne bestemmer
selv hvem de vil sælge til og uden foder..ingen butik. Voldsomt irriterende,
for vi køber det jo uanset om producenterne kan se idéen i, at vi køber mere
af deres foder, hvis prisen er bedre og kvaliteten ellers er i orden, eller
ej.

Helle - jeg har netop sendt dem en mail og håber at få svar tilbage lige så
snapt som jeg ellers har fået det *s*

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Kate

Dato : 20-11-03 23:18

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in

> men det er da vist ulovligt at tvinge forhandlere til at handle efter
> bestemt prisniveau...eller er det mig der har opfanget noget helt
> forkert der??

Nej, du har ret, det er ulovligt, men det kan sikkert være svært at
bevise at det er derfor de ikke får varer. Producenter er jo ikke
dummere end at de ikke giver priserne som årsag når de nu ved det er
ulovligt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-11-03 00:01

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> writes:

> [...]
>Desværre er producenterne ikke særligt vilde med, at forhandlerne sælger
>deres produkter til en pris der ligger under deres 'anbefalede

Næ det er de ikke...*hvæs*

Første gang jeg var i avifauna, var der et papskilt med en besked om
at siden Royal Canin ikke ville levere til dem med mindre de tog fuld
pris for deres varer ville de ikke få leveret mere...

Prisen på 10 kg mco-foder var da 342 kr (så hut jeg hvisker)

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 20-11-03 11:28

On Thu, 20 Nov 2003 10:42:03 +0100, "Helle Frederiksen"
<hfFJERN@dlgnet.dk> wrote:

> [...]
>gang, for de har da nogle vældig gode tilbud (lidt for gode måske?). Er der
>da slet ikke nogen, der har gode erfaringer med dem?

Hej Helle

Allerførste gang jeg bestilte hos Get2Pet var deres service helt i
top, fik min bestilling inden for 1 uge.

Så jeg er sådan fifty fifty med mine erfaringer om dem

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Allan

Dato : 20-11-03 16:10

> [...]
foder
> nu og de stakkels kræ skulle jo ikke gerne sulte.

Hej brian
Jeg har handlet der 2 gange og har hver gang undret mig over at der mangler
cvr nummer og faktura nr på fakturaén.
Første gang skrev jeg til dem og fik svaret at det havde de ikke lige fået
men at det var igang.

Sidst jeg handlede var for 3 måneder siden og her fik jeg varen, Og detsamme
igen 14 dage efter. Nummer 2 røg retur.
Men da det er ca 3 måneder siden jeg sidst har handlet hos dem regner jeg
med at de har fået styr på det der med told & skat.

Mvh Allan

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-11-03 15:33

Hej igen

Giver lige her en lille update på hvad der sker vedr. Get2Pet.

Jeg har idag skrevet til Get2Pet og meddelt dem at jeg ikke længere
vil bruge dem som leverandør af mit foder pga. deres dårlige service.

Derud over kan jeg fortælle at jeg idag har fået telefonisk at vide
fra Royal Canin´s hovedkontor at de ikke har noget samarbejde med
Get2Pet og at de ikke har nogen anelse om hvorfra at Get2Pet får deres
RC foder.

RC kan kun opfordre jer som har problemer med Get2pet at skrive og
bede om at få jeres breederscheck retur da RC ikke kan gøre noget ved
Get2pet, men kun fortælle at de har INTET med dem at gøre..

Pga hændelser som ovenstående er Royal Canin igang med at lave hele
deres opdrætterklub om og dermed deres breederscheks ordning, hvilket
fremover vil gøre det umuligt for Get2Pet og andre lign. forhandlere
at få fat i de breeder check. RC har set et for stort misbrug af dem.
Camilla Larsen

www.mainecooninfo.dk