Epson Perfection 660 scanner
Fra : Claus Gustafsen

Dato : 19-11-03 16:09

Hej alle, jeg har netop skiftet min harddisk fra en ikke stabil IBM 60GB til
en 80Gb Maxtor. Nu mangler der "kun" at installere min scanner, men jeg har
fået forlagt CD'en - er der nogen der kan hjælpe mig med en kopi så jeg kan
få den med. Jeg regner med at min dukker op igen på et tidspunkt, men
alligevel.

--

Claus Gustafsen
Strandby Denmark
Se my modeling at www.gustafsen.nu

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-11-03 16:45

Claus Gustafsen mumbled his insignificant opinion in:
3fbb8785$0$9770$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> scanner, men jeg har fået forlagt CD'en - er der nogen der kan hjælpe
> mig med en kopi så jeg kan få den med. Jeg regner med at min dukker

Hvis du ikke finder cd'en kan driveren hentes herfra (ca 5 MB.) :
http://www.epson.co.uk/support/download/index.htm

De extra programmer der var med på cd'en må du hente andetsteds hvis du skal
bruge dem.