MS Windows
briani 27239
Baggrundsbillede
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 19-11-03 13:23

Hej

Jeg har på et tidspunkt haft et baggrundsbillede på mit skrivebord.

Det har jeg nu fjernet.

Men på trods af det, kommer det frem, lige før CTRL+ALT+DEL ved opstart, og
ved nedlukning.
Kan jeg ikke fjerne det helt ?

Michael

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 15:57

"Michael Vilhelmsen" <smom22@hotmail.com> wrote in

> Men på trods af det, kommer det frem, lige før CTRL+ALT+DEL ved
> opstart, og ved nedlukning.
> Kan jeg ikke fjerne det helt ?

Slå Active Desktop fra.

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 19-11-03 16:17

Er slået fra !

Michael

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 16:35

"Michael Vilhelmsen" <smom22@hotmail.com> wrote in news:3fbb8987$0$202
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Er slået fra !

Hmmm... Virus?

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 20-11-03 08:26

Nej, vi har permanent Norton Antivirus kørende.....

Fra : Bjarne Eskelund

Dato : 19-11-03 16:46

"Michael Vilhelmsen" <smom22@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det har jeg nu fjernet.
>
> Men på trods af det, kommer det frem, lige før CTRL+ALT+DEL ved opstart,

Jeg tror du skal ind og ændre temaet, i stedet for billedet på skrivebordet.

Jeg har nemlig ændret billedet på mit skrivebord, og "tema-billedet" vises
på samme tidspunkter som du nævner.

Mvh.
Bjarne

Fra : Denn!s H

Dato : 19-11-03 19:21

> [...]
>
> Det har jeg nu fjernet.
>
> Men på trods af det, kommer det frem, lige før CTRL+ALT+DEL ved opstart,

Hej
Jeg havde engang en win98 maskine, hvor jeg benytte mig af, at hvis jeg
først havde et gif-billede som baggrund og derefter et jpg-billede, kunne
min computer, når den lukkede, lige vise gif-billedet, selvom det var
jpg-billedet der var den rigtige baggrund.
Er dit gamle og dit nye baggrundsbillede forskellige fil-formater?

Jeg kan huske jeg rode med gif-, jpg- og bmp filer for at få det til at
'virke' i den rigtige rækkefølge.

--
Denn!s

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-11-03 20:29

Jeg plejer bare at sætte den til Ingen baggrundsbillede. Genstarte og så
sætte det ønskede ind. Tidligere billeder er så væk.

Kurt