PROBLEMOS Jubiiforside IE5.5 på 50sek Ne~
Fra : Chr. Helmer

Dato : 15-04-01 20:50

Jeg har en adsl linie som jeg er uhyre tilfeds.MEN eksempelvis jubii´s
forside tager ca. 50 sek. at åbne i IE5.5. Jeg har prøvet at afinstallere
IE5.5 det kan man ikke via indstillinger men blot genskabe den som ved
installeringen af windows 98. Jeg har kontaktet CyberCity for at få support
trods megen hjælpsomhed har de ikke kunnet hjælpe mig.

I min visdom prøvede jeg at installere netscape, og nu bliver jubii´s side
hentet på under 5 sek. mystisk. Jeg er mest opsat på at benytte IE da den
ermest stabil, men mange sider er ganske simpelhen for langsomme at åbne.
Whatdælen do i do.

M.v.h.

Chr. Helmer

Fra : Tobbi

Dato : 15-04-01 22:14

"Chr. Helmer" <chrhel@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ermest stabil, men mange sider er ganske simpelhen for langsomme at åbne.

Hej...

døjer selv med samme problem...har adsl men hos WOL... Ka det virkelig passe
at IE ikke vil funktionere ordentligt ?

Torben

Fra : Martin Reinholdt

Dato : 16-04-01 10:02

Hejsa...

Prøv at deaktivere Norton Antivirus hvis det er den i bruger. Vupti !
Og der er fart på igen.. Du kan evt. prøve at lege lidt med hvad som
skal scannes.....

Mvh.

Fra : Chr. Helmer

Dato : 16-04-01 10:20

Tak skal du have problemet er løst, Norton Antivirus frakoblet fuld fart på.
Hvad skal man vælge fart og virus, eller langsommelighed og sikkerhed.
Ved du om Norton lan sættes op så man undgår denne irriterende langsomhed.

Endnu en gang tak for hjæpen.

M.v.h.

Helmer

Fra : Martin Reinholdt

Dato : 16-04-01 17:26

Det kan man godt.....
Det er lidt forskelligt hvor man gør det... Det kommer an på hvilken
ver. du bruger... Men prøv at angribe det ved "Hvad der skal scanns"
Jeg tror nok NAV scanner ALT pr. default.... Og på ASP sider er det
helt tosset.....

Mvh.
Martin Reinholdt

Fra : Kim Søvø Pedersen

Dato : 18-04-01 10:09

> [...]
> ver. du bruger... Men prøv at angribe det ved "Hvad der skal scanns"
> Jeg tror nok NAV scanner ALT pr. default.... Og på ASP sider er det

I den nye version af NAV er der en eller anden form for "script-scanner",
som
i kan slå fra, så burde I slippe af med jeres problem...

Kan ikke lige huske hvor man gør det, men det burde være løsningen..

Kim