Penge og Privat: Importer selv campingvogn~
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 19-11-03 11:23

Modsat "Campinglivet" fra DCU mener Penge & Privat i seneste nummer, at der
er mange penge at spare ved at hente campingvognen syd fir grænsen:

"Man kan nemt spare 15% og dermed 15-25.000 kr ved at købe campingvognen i
Tyskland".

P&P nr 11/2003 - side 36.

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk

Fra : BHR

Dato : 19-11-03 12:58

Hvis det er muligt at få artiklen omkring CV-køb i Tyskland vil jeg være
taknemmelig.

Venlig hilsen

bhr@email.dk

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 19-11-03 14:11

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er muligt at få artiklen omkring CV-køb i Tyskland vil jeg være
> taknemmelig.
>
> Venlig hilsen
>
> bhr@email.dk

Jeg tror, du kan købe det i de fleste kiosker eller læse det på biblioteket.

P&P viser som regel ikke sine artikler på nettet www.penge.dk

mvh
Finn