MS Windows
briani 27239
[Win98] idll.exe ?
Fra : Thomas²°°³

Dato : 19-11-03 11:08

Jeg har en kammerat som får en fejl vedr. idll.exe og er nu på jagt efter en
ny idll.exe til ham. Han har ikke meget lyst til at geninstallere Windows,
og jeg tænkte at man måske kunne finde en ny fil som ikke var beskadiget og
lægge ind i stedet for. Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade den
eller evt. poste den i dk.binaer?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-03 16:39

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev :

>Jeg har en kammerat som får en fejl vedr. idll.exe og er nu på jagt efter en
>ny idll.exe til ham.

Det er ikke en fil, der hører til Windows, en søgning på
google.com giver desværre kun et resultat og det er på fransk,
men er tilsyneladende noget spyware, som sikkert er blevet
slettet.

Men der står en løsning på at rette fejlen på engelsk.

http://www.commentcamarche.net/forum/affich-376847-fichier-endommag%E9

Så ønsk ikke en ny idll.exe.
--
Knud

Fra : BJ Denmark

Dato : 20-11-03 11:55

> [...]
> google.com giver desværre kun et resultat og det er på fransk,
> men er tilsyneladende noget spyware, som sikkert er blevet

Bliv i Google, men kig under "Grupper", der står lidt mere...

BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet
"Du er en idiot" for nogen til at indse, at de ikke har ret.