Sorte labradorhvalpe sælges
Fra : Birgitte Jespersen

Dato : 18-11-03 22:33

Vi har 7 fine hvalpe født d. 24.sep, 4 hanner og 3 tæver, alle har fået
sundhedsattest, vaccination, ormekur og loppebehandling. Bor på Sydsjælland.
Kontakt os for yderligere oplysninger

Fra : Pwh

Dato : 18-11-03 23:25

Birgitte Jespersen wrote:
> Vi har 7 fine hvalpe født d. 24.sep, 4 hanner og 3 tæver, alle har
> fået sundhedsattest, vaccination, ormekur og loppebehandling. Bor på
> Sydsjælland. Kontakt os for yderligere oplysninger

Prøv i dk.marked.privat.dyr i stedet for, der er nok større chanche.

/Jens

Fra : betina1979

Dato : 21-11-03 21:09

"Pwh" skrev d. 18-11-03 23:25 dette indlæg :

> Prøv i dk.marked.privat.dyr i stedet for, der er nok større chanche.
>
> /Jens

hejsa
jeg har en dansk svensk gårdhund
tæve som er 8 uger hun søger et godt hjem prisen er 600
hun er en dejlig lille ruhåret ikke meget men det er efter sin far
vi fik 4 stk. og der i var også en der var helt sort med brune poter
moren mistede jeg da de var 6 uger gammel hun begynde at bide de små og
måtte sætte hende til salg, så det var en hård omgang
at stå med 4 hvalpr efter hende , de er nu blevet mere rolig og er fuld
af krudt i røven .jeg håber snart at få den lille kærlig tæve solgt
mangler du en delige hvalp eller kender nogle så skriv på
claus-betina@mail.dk
> hilsen Betina
pps må ikke beholde den lille hvalp
biller kan sendes per elmail eller brev