Barton 2500+ Noise Control Silverado
Fra : Jesper Hede

Dato : 18-11-03 21:36

Hejsa,

Jeg tænker på at investere i Nyt bundkort, har kigget meget på EPOX
EP-8RDA3+, pga. de mange udvidelser bl.a. 2 * lan og firewire. Kan dette
MB anbefales ? Er det godt til OC ?

Jeg køber endvidere nogle Corsair TWINX1024-3200C2PRO 2x512Mb (tot. 1024Mb)
DDR PC3200 CAS2 400Mhz ECC REG PRO Series with activity LEDs.

Jeg har i min nuværende pc en Silverado fra Noise Control kan den bruges
sammen med en Barton 2500+, hvis man vil OC lidt ?

Jeg har en AMD Thunderbird 1000 i nu og blæseren kører med laveste
hastighed,
det kører rimlig stabilt.

Skriver indlægget i OC og bundkort.

Mvh.