TDC Newsgroups
Fra : Nexa

Dato : 18-11-03 20:55

Hej !

Er der nogen der kan fortælle om om TDC´s Newsgroups er ok og jeg har hørt
lidt om at de har slettet alle de binære grupper, passer det ??

Hilsen

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-03 21:52

"Nexa" <roll@mail.com> skrev :

>Er der nogen der kan fortælle om om TDC´s Newsgroups er ok og jeg har hørt
>lidt om at de har slettet alle de binære grupper, passer det ?

De kører OK, men der er hastighedsbegrænsning på serveren.

Men har vel nok størst completness af indlæg af alle danske
udbyderes newsservere.

Der er et par binære grupper, der ikke føres, bl.a.
news:dk.binaer.film og news:dk.binaer.musik, men ellers er der
langt de fleste binære nyhedsgrupper.
--
Knud