AMD Computer sælges
Fra : Fortza

Dato : 18-11-03 20:56

Jeg har en MEGET ny maskine (på nær kabinet) som jeg vil sælge grundet
flytning - stadig garanti.

Den består af følgende :

Kabinet : Chieftec Dragon Black
Motherboard : Jetway KT600 8x AGP med USB 2.0
CPU : AMD XP2500+ Barthon
Køler : Vandkøling af CPU, Aqua. Alm. medfølger.
RAM : VM Data RAM 2 x 512 DDR333 PC2700
Harddisk : WD 80 Gb. 7200 RPM, 8 Mb. Cashe
Grafikkort : Geforce FX5600 m/256 Mb. DDR RAM
Netkort : D-Link 10/100
Lyd : On-Board
CD-ROM : Aopen 52x
CDR/W : Liteon 40x12x48x med Burn-proof
Floppy : Samsung
USB : 1 USB 1.0 hub i front med plads til 4xUSB
Keyboard : Logitech Internet Navigator, Hvid
Mus : Logitech S48 pilot+ m/scroll, PS/2

Hilsen, Fortza
web@adr.dk

Henvendelser kun til min mail

Fra : Fortza

Dato : 18-11-03 21:01

UPS.......glemte lige prisen for min maskine

Sælges for kr. 4.900,00

Hilsen, Fortza

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-11-03 21:20

"Fortza" <web@adr.dk> wrote:

>UPS.......glemte lige prisen for min maskine
>
>Sælges for kr. 4.900,00

1) Du henvises venligt men bestemt til dk.marked.privat.edb.pc

2) Prisen er alt for høj i privat handel, jeg byder 2.499 ......

<mlr>

Fra : Fortza

Dato : 18-11-03 21:35

Hmmmmm...........en rigtig politimand.

Jamen, og det marked du henviser til ved du selvfølgelig en masse om - prøv
igen.

Og helt ærlig, få dig et liv - sagt med en bestemt stemme og knyttet hånd.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-11-03 22:02

> [...]
> igen.
>
> Og helt ærlig, få dig et liv - sagt med en bestemt stemme og knyttet hånd.

Han har nu ret i det, han siger. Både forkert gruppe og at prisen er for
høj. Det er umuligt at få ret meget for brugt hardware, om det så kun er en
uge gammelt.

VH Jesper

Fra : sharky

Dato : 19-11-03 12:21

> Han har nu ret i det, han siger. Både forkert gruppe og at prisen er for
> høj. Det er umuligt at få ret meget for brugt hardware, om det så kun er
en
> uge gammelt.

Ja det lyder det til, men man ser af og til folk være villige til at give
500 for 512 mb brugt ram, så det må vel være ca. 66-75 % af prisen man kan
få, ellers er der jo den blå avis.

Desuden latterligt at lege politimand og derefter selv byde!

Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-11-03 14:11

On Wed, 19 Nov 2003 12:21:11 +0100, sharky wrote:

>Desuden latterligt at lege politimand og derefter selv byde!

Måske, men bestemt ikke mere latterligt end at omtale folk som politimænd
fordi de gør opmærksom på at man ikke bare kan gøre som man vil på usenet.

Fat dog at I er off-topic og gå et andet sted hen og diskutér.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Fortza

Dato : 19-11-03 21:09

Hej Sharky.......

Super, og tak for din opbakning - der må da være en lov for sådan en klovn.
Nå nok om det - men fik nu solgt computeren alligevel..........nok derfor
jeg også solgte 1400 stk. Epson printere på een dag sidste år

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 19-11-03 21:15

Fortza skrev:
> [...]
> klovn. Nå nok om det - men fik nu solgt computeren
> alligevel..........nok derfor jeg også solgte 1400 stk. Epson

Hvis vedkommende har købt den efter at have set annoncen i dette
forum, fortjener han nogle "brian-bank". At reagere positivt på spam
generer læssevis af ny spam.

Fortza er et kæmpefjols, der skider på god tone.

mvh
Jeppe Seidelin Dam3588

Fra : Fortza

Dato : 19-11-03 21:20

.................og du er lige præcis to Cm. fra at få dig dit liv største
røvfuld Batman - så du skruer bare ned for charmen........og undskyld til
alle der lige måtte komme ind her........kom bare til at falde ned på samme
niveau som de fleste her.

Og igen...........Computeren er solgt (nogen kan bare ikke selv finde ud af
at få det de skal have for deres hardware) altså, historien er uinteressant.

Fra : Brian Lund

Dato : 20-11-03 13:18

> [...]
> røvfuld Batman - så du skruer bare ned for charmen........og undskyld til
> alle der lige måtte komme ind her........kom bare til at falde ned på

Når du bevæger dig i et endnu lavere niveau end det niveau som personen du
svarer på så;

Kom og tæsk mig. Hvis du kan finde mig.

Brian
PS. Og hvis du kan så kom an.

Fra : arc@na

Dato : 21-11-03 01:23

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in

> Kom og tæsk mig. Hvis du kan finde mig.

Jeg vil gerne hjælpe.

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Brian Lund

Dato : 21-11-03 15:12

> Jeg vil gerne hjælpe.

Ja ja, men jeg kunne ikke lade være, og nu må vi hellere stoppe :D

Jeg kan her passende citere det der billede som cirkulerer på nettet:
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics, even if
you win you are still retarded."

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-11-03 19:00

In article <bpdvq7$p2m$1@news.cybercity.dk>, web@adr.dk says...
> Og helt ærlig, få dig et liv - sagt med en bestemt stemme og knyttet hånd.

Det havde vi allerede herinde - indtil du dukkede op med din forkerte
citatteknik.

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 19-11-03 08:25

> UPS.......glemte lige prisen for min maskine
>
> Sælges for kr. 4.900,00

Det er i overkanten, desuden er det den forkerte gruppe, og jeg kan også
henvise dig til at bruge den blå avis og evt. lokale genbrugsblade... (Også
for at pris-sammenligne)

www.dba.dk

Brian

Fra : JSM

Dato : 19-11-03 08:47

"Fortza" <web@adr.dk> skrev i en meddelelse
> UPS.......glemte lige prisen for min maskine
>
> Sælges for kr. 4.900,00

2 (kun let brugte) skumbananer budt.

/Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-11-03 18:58

In article <bpf754$i0o$1@sunsite.dk>, 1@2.dk says...
> 2 (kun let brugte) skumbananer budt.

2½ er budt herfra.

Fra : Rado

Dato : 19-11-03 20:40

On Wed, 19 Nov 2003 08:46:45 +0100, "JSM" <1@2.dk> wrote:

>"Fortza" <web@adr.dk> skrev i en meddelelse

>2 (kun let brugte) skumbananer budt.

Mod skumbananer kæmper selv guderne forgæves...

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Leony

Dato : 18-11-03 23:04

In news:bpdtgu$kt8$1@news.cybercity.dk,
Fortza <web@adr.dk> typed:

> Jeg har en MEGET ny maskine (på nær kabinet) som jeg vil sælge grundet
> flytning - stadig garanti.
>
> Den består af følgende :
>

> Kabinet : Chieftec Dragon Black
[snip] yderligere komponenter.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Fortza

Dato : 19-11-03 21:11

HALLO.......

STOP så det pis - Computeren ER solgt til prisen, end of story.

Fortz@

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-03 23:05

Fortza wrote:

> STOP så det pis - Computeren ER solgt til prisen, end of story.

Solgte du putteren fordi du var træt af usenet?
Tør øjnene og spis en kiks

- Peter

Fra : Henrik Dissing

Dato : 20-11-03 16:00

On Wed, 19 Nov 2003 21:11:23 +0100, Fortza wrote:

>HALLO.......
>
>STOP så det pis - Computeren ER solgt til prisen, end of story.

"Det pis" skulle aldrig have været startet.

At du mener at du gjorde det rigtige da du fejlpostede fordi nogen faktisk
bed på krogen og købte dit skrammel til overpris, understreger kun hvor dum
og snæversynet du er.