Asus A7V333 + RAM
Fra : sharky

Dato : 18-11-03 17:47

Hej,

Jeg kører i øjeblikket med 2 x 256 mb pc2700 ram. Kan jeg sætte et 512 MB
Modul i også, så jeg har 1024 MB, eller skal jeg have 2 x 512 MB i stedet
for ?

På forhånd tak.

Fra : Kenneth

Dato : 18-11-03 18:08

Det kan du sagtens. Du burde istedet købe pc3200(400mhz) RAM da de koster
det samme eller mindre efterhånden og også godt kan køre 333mhz..

Mvh Kenneth

Fra : sharky

Dato : 18-11-03 18:14

> Det kan du sagtens. Du burde istedet købe pc3200(400mhz) RAM da de koster
> det samme eller mindre efterhånden og også godt kan køre 333mhz..

Ja ok, det skulle så være for at være fremtidssikret.

I øjeblikket kører jeg mine ram på pc2100 hastighed for at kan køre med
2-2-2-5 i ram timings. Det er hurtigere end hvis jeg kørte standard med
pc2700, fordi min cpu ikke kører andet end de 133x2.

Men tak for svaret, så slipper jeg for at sælge de 2 jeg har.