Jeg skal på besøg hos 3 aby-killinger!
Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-11-03 17:42

Ja, jeg skal ud og se, nusse, gramse på og
savle over 3 aby-killinger på 5 uger!
Spørg liige om jeg glæder mig???
Det er efterhånden et par dage siden,
min Ferina var killing (hun bliver 8 år til januar)
Men jeg har lovet diva' en, at jeg IKKE kommer
hjem med mere af den slags "småskravl" - sorte Nikita,
som jeg kom slæbende med for 4 år siden
er alt rigeligt - synes ihvertfald Ferina!!!

Men for pokker - man bliver garanteret fristet
og må stålsætte sig - jeg har jo lovet Ferina, så....

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-11-03 18:05

In article <3fba4bcf$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Eva Schmidt
<safeni@paradis.dk> wrote:

> Ja, jeg skal ud og se, nusse, gramse på og
> savle over 3 aby-killinger på 5 uger!

He he - pas nu på, at der ikke smutter "noget" med hjem i lommen
allgevel..
Og hils Helle (??)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-11-03 18:08

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse
Ja, jeg skal ud og se, nusse, gramse på og
savle over 3 aby-killinger på 5 uger!

*Savler så meget af misundelse, at skærmen dugger*

Venlig hilsen Dikte (som ved, hun bliver lynchet af Svedsken, hvis der
kommer sådan noget småkravl i huset... suuuuuk)

---
www.dikte.dk

Fra : zasha

Dato : 18-11-03 22:12

<klip>Ja, jeg skal ud og se, nusse, gramse på og
savle over 3 aby-killinger på 5 uger!
Men jeg har lovet diva' en, at jeg IKKE kommer
hjem med mere af den slags "småskravl" -
mvh Eva
</klip>
Hej Eva:(

Jeg synes du skulle blive hjemme, for det må være _umuligt_ ikke at falde
pladask for dem.
Jeg så nogle adeles pragtfulde aby'er på udstillingen i Bella Centret og
drømmer stadigvæk om dem....Men hér er det Mokken (=Miver) der bestemmer og
hun er _ikke_ til den slags...abykattepjat...så ligesom dig og Benedikte må
jeg nøjes med at drømme videre.
--
Hilsen Miver og Mulle's drømmende mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-11-03 23:45

Hej

Ja, så er jeg kommet hjem igen - og suk, hvor var de dejlige!
Det var lige før jeg glemte mit løfte til Ferina, for de var bare SÅ kære!
Og Ann, ja det var hos Helle - og hendes voksne
katte er jo også nogle kælepotter.
En af dem, Tia, havde fundet et rigtigt godt sovested hos mig,
så hun var lidt utilfreds, da jeg skulle hjem,
så hun måtte finde en anden plads *SS*

En smadderhyggelig aften, hvor der blev nusset killinger
og snakket kat - kan man snart få det bedre???

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 19-11-03 21:15

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> wrote in

> En af dem, Tia,

Ja, Tia er legendarisk på linie med Kesto bare på hver deres måde.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-11-03 21:25

In article <3fbbcf47$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

:

> Ja, Tia er legendarisk på linie med Kesto bare på hver deres måde.

Præcis
Jeg tror hun måske har som speciale at tage godt mod nye gæster
Jeg glemmer heller aldrig den milde lille dame, der lå på skødet i
timevis ved mit første besøg i sin tid