email forwarding service?
Fra : Janni Jensen

Dato : 18-11-03 17:26

Kære læsere,

Jeg har købt et domæne, som jeg godt kunne tænke mig, at bruge som email
adresse.

Så jeg vil høre, findes der er sådan service, hvor man får vidre sendt sin
post fra et domæne til eks.vis en Hotmail konto ?

Knus,
Janni

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-11-03 17:51

Janni Jensen wrote:

> Så jeg vil høre, findes der er sådan service, hvor man får vidre sendt
> sin post fra et domæne til eks.vis en Hotmail konto ?

Det kan du mange steder, hvad med der hvor du har domænet?

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-11-03 18:06

Janni Jensen skrev:

>Jeg har købt et domæne, som jeg godt kunne tænke mig, at bruge som email
>adresse.

Hvis ikke du har en form for hotel i forvejen, er løsningen et
mailhotel. Enavn sælger sådan en service for 30 kr./md. Der er
sikkert også billigere løsninger og måske endda gratis.

>Så jeg vil høre, findes der er sådan service, hvor man får vidre sendt sin
>post fra et domæne til eks.vis en Hotmail konto ?

Det er standard at man kan viderestille mail fra sit hotel til en
vilkårlig adresse, men man kan også hente posten direkte fra den
mailserver der knyttes til domænet.

--
Bertel

Fra : Janni Jensen