Fil størrelser
Fra : Jimmy

Dato : 18-11-03 17:25

Hey

Har downloadet 3 .ISO filer til Mandrake 9.2. Alt ser fint ud, men jeg
downloadede 650 - 698 MB pr. .ISO fil, men i Windows stifinder ser det kun
ud som om de fylder et sted mellem 42 og 95 MB.

Hvad går galt?

Er der overhovedet noget galt?

Skal jeg bare brænde dem på CD'er?

--

Jimmy

Fra : (

Dato : 18-11-03 18:16

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> writes:

> [...]
> downloadede 650 - 698 MB pr. .ISO fil, men i Windows stifinder ser det kun
> ud som om de fylder et sted mellem 42 og 95 MB.

Ingen anelse.

> Skal jeg bare brænde dem på CD'er?

Jeg ville nok finde et program der kan tjekke md5-summen først, cd'er
koster jo penge.

Mvh.

Dennis Jørgensen

Fra : tuxie

Dato : 19-11-03 21:10

Jimmy wrote:
> Har downloadet 3 .ISO filer .... men i Windows stifinder ser det kun
> ud som om de fylder et sted mellem 42 og 95 MB.
> Hvad går galt?
Det er hvad jeg får hvis min internet forbindelse går ned. Det ligner en
..iso-fil men er kun en del af den.

--
/may the source be with you

Fra : Jimmy

Dato : 20-11-03 09:58

"tuxie" <dorf@nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er hvad jeg får hvis min internet forbindelse går ned. Det ligner en
> .iso-fil men er kun en del af den.

Ok, jeg prøvede at FTP igennem en DOS prompt i stedet, satte den til binær
overførsel og gettede filerne. Nu kommer det hele med.

Strange???

Jimmy