Coolermaster 630 - pinout på usb2 og firew~
Fra : anders majland

Dato : 18-11-03 16:33

I fronten sidder et lille print med to usb2, 1 firewire og audio. På
printet er der så 4 stik og derpå 4 ledninger. De passer bare ikke til
mit bundkort Jeg har pinout på bundkortet men ikke på coolermaster
kabinettet. Nogen der kan hjælpe ?

Jeg har set et lianli kabinet hvor stikene var opdelt i enkelte ledere -
hvor kan man købe noget sådan løst så jeg ikke behøver lodde ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kaasing

Dato : 19-11-03 20:09

Hej
Det hjælper selvfølgelig ikke dig, men jeg har samme kabinet, og der er
lederne delt po enkeltvis, som på Lian Li kabinettet. Måske kan du få
printpladen løst der hvor du har købt kabinettet.
/Poul

meddelelse news:bpdekn$olc$1@sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 19-11-03 20:13

> Det hjælper selvfølgelig ikke dig, men jeg har samme kabinet, og der
> er lederne delt po enkeltvis, som på Lian Li kabinettet. Måske kan du
> få printpladen løst der hvor du har købt kabinettet.

Nope for jeg har købt det brugt... Men måske der er der kender en
entusiast biks der har kabler som lian li's i løs vægt ?
Jeg hat trevlet igennem de mest oplagte online butikker.