Overtræk til stol
Fra : Lotte

Dato : 18-11-03 15:59

Hej alle.

Jeg har nogle efterhånden kedelige spisebordsstole, som jeg godt ville komme
nyt betræk på. Men det er jo ret dyrt, og så kom jeg i tanke om, at man kan
købe nogle overtræk som bindes på ryggen. Jeg har ringet til Ilva og Ikea,
men de har ikke noget jeg kan bruge. Jeg har været forbi Jysk
Sengetøjslager, men de har ikke i den str. jeg skal bruge.
Er der nogle som skulle ha en anelse om hvor jeg skal lede? Det der er det
svære er, at mine stole er 50 bred i ryg og 40 dyb. Sæde er også 50 x 40.
Jeg har overvejet at få det syet - har selv prøvet at skabe mig et overblik,
men opgaven ser tæmmelig uoverskuelig ud med skørt og det hele. Måske er der
en der ude på nettet som kan det der.

Hilsen Lotte

Fra : Trinita

Dato : 23-11-03 12:51

> [...]
overblik,
> men opgaven ser tæmmelig uoverskuelig ud med skørt og det hele. Måske er

Tja jeg kan nok godt, men vil gerne have et billede af stolene før jeg siger
om jeg kan. Jeg er under udd som modelsyer, men er kun et år henne i
uddannelsen, så det er jo ikke det helt vil de jeg kan. Men jeg kan lave et
mønster til dine stole hvis der ikke skal for mange wienerlæg og
tingeltaller osv.
vh lisbeth