MS Windows
briani 27239
Iconerne er hvide
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 18-11-03 11:33

Hej
Er der nogen der kan sige mig hvorfor 8 iconer på skrivebordet er blevet
hvide med en blå kant? Det er win ME. Jeg har set på deres egenskaber,
prøvet at skifte icon, og der ser iconer rigtig ud, så trykker jeg på ok og
anvend, men uden resultat. Det er kun nogle af iconerne det er gal med. Der
er genstartet, og prøvet med indlæsning af gemte systemfiler.
Gunnar

Fra : Leo.E

Dato : 19-11-03 07:26

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> wrote in message news:<3fb9f56a$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> anvend, men uden resultat. Det er kun nogle af iconerne det er gal med. Der
> er genstartet, og prøvet med indlæsning af gemte systemfiler.

Hent Tweakui og vælg-repair: rebuild icons:
http://www.lpt.com/windowsnetworking/regusers/wtweakui.htm
Leo

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 19-11-03 13:54

Der

> Hent Tweakui og vælg-repair: rebuild icons:
> http://www.lpt.com/windowsnetworking/regusers/wtweakui.htm
> Leo

Hej Tak for det
Gunnar