FP 2000 - xp
Fra : wedebo

Dato : 18-11-03 04:59

Jeg har et par år brugt FP 2000, men prøvede i et par dage den udgave der
ligger på Office XP. Kan det virkelig passe, at sidstnævnte ikke ændrer
filnavnet når man indsætter et billede fra computeren?
Førstnævnte hægter selv navnet sammen, med _ hvis der er afstand, samt
erstatter æøå med aoa.
Var der noget galt med opsætningen i min prøveversion?
Hilsen Knud Bonke

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-11-03 06:55

Frontpage laver naturligvis ikke om på filnavne uanset version.

Fra : wedebo

Dato : 18-11-03 08:08

Joeh, hvis jeg i FP2000 indsætter et billede fra en tilfældig mappe på min computer, får jeg valg mellem hvilken mappe jeg vil gemme
i, samt frontpages nye filnavn, der som sagt er ændret til noget der er web-rigtigt.
F.eks bliver "årsfest 2002 på østerbro.jpg" automatisk til "arsfest_pa_osterbro.jpg".
Det er den funktion jeg mangler i den nye udgave i FP
Hilsen Knud

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:tucjrvkf2sne6o3lic7uhglhhvmce75t1u@4ax.com...
: Frontpage laver naturligvis ikke om på filnavne uanset version.
:
: Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
: