travla 134 - MINI-ITX
Fra : Kasper Birk Rasmusse~

Dato : 18-11-03 00:36

Hejsa..
Jeg er ved at samle dele sammen til at bygge en mini-itx maskine i et travla
134 kabinet..

Men jeg mangler 512mb ultra low profile pc 2100 ddr ram..
Er der ikke nogen som kender et sted på nettet det kan fås..?
Skal også have low profile køleblok på..

Nogen derude med erfaring med mini-itx og små kabinetter..?

http://www.travla.com/Products/c134/c134.html

Mvh. Kasper Birk

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 20-11-03 12:44

Jeg har lige samlet et system med Travla C138, hvor man kan bruge alm
DDRRAM, kabinettet er højere end C134, men jeg kunne forestille mig at de
Low-profile ram er pænt dyre, så C138 er måske værd at overveje.
(Så stort er C138 jo heller ikke + at der er plads til PCI kort eller en 3½"
HD.)

Kvaliteten af kabinettet og tilbehør er for øvrigt helt i top.. Et
gennemført fedt kabinet. :)

mvh
Anders

Fra : Kasper Birk Rasmusse~

Dato : 20-11-03 14:01

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> wrote in message
> Jeg har lige samlet et system med Travla C138, hvor man kan bruge alm
> DDRRAM, kabinettet er højere end C134, men jeg kunne forestille mig at de
> Low-profile ram er pænt dyre, så C138 er måske værd at overveje.

Ja.. Har lige været inde og kigge på det.. Men har desværre bestilt det
C134.. Jeg har fundet et sted hvor man kan få 256 mb ultra lw profile ram
til ca 700.- , men ville gerne have 512 i..

Okay det er jeg glad for at høre..
Hvor bestiller du dit udstyr fra..?

Mvh. Kasper Birk