Isla Margarita
Fra : Jimmi W.

Dato : 17-11-03 22:38

Hej alle sammen

Er der nogle af jer berejste persone, der har været på "Isla Margarita"
venesuela??

Hvordan er priserne i forhold på DK, her tænker jeg på resturenter ol.??
Er der noget man skal se??
Andre oplysninger om øen??

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Jimmi W.

Dato : 17-11-03 22:45

sorry, forkert gruppe.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 18-11-03 07:36

In article <Ecbub.8427$So5.7902@news.get2net.dk>, Jimmi W.
<jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> writes
>Hej alle sammen
>
>Er der nogle af jer berejste persone, der har været på "Isla Margarita"
>venesuela??
Just one point --- when we arrived at the airport in Caracas we found
that ONLY Spanish was understood, so you may need to swot up on you
Spanish phrases! Undskyld at jeg skrive engelsk. Jeg er engelsk og
engelsk er lettre og bettre till mig!!
--
Toby Micklethwait www.tobs.org tel:01932-873557 Mobile 07941628693

Fra : aussie_rules

Dato : 26-11-03 19:04

Undskyld, men Caracas ligger i på fastlandet.
På Isla Margarita tales der udemærket engelsk.

Mvh Jesper Wagner

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 28-11-03 19:09

I was imagining that one needs to travel through Caracas to get to
Margarita? If not, I admit that my comment was irrelevant.
Toby

In article <3fc4eaf4$0$25842$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
aussie_rules <jesperwagner@SLETstofanet.dk> writes

--